Gjest sussie77 Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Lurte på om noen har noen tips til hva som er lurt å handle der? Jeg har bare til nå kjøpt skinntøfler der.
Gjest Skofantomet Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Drikkeflasker (klean kanteen), geniale drikkeflasker til barnehage og matbokser med mange rom. Ellers, sminke (glo minerals)
BubbleBee Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Brystpumpe! Jeg fikk tak i en helt ny Avent brystpumpe fra en forhandler på ebay for 160 kr, og slapp ekstra for toll siden varen var på under 200 inkl frakt. Den samme brystpumpa selges på apotek her i Norge for 700 kr, så sparte jo 540 kr!
Mamma'n til Ollibolli Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Jeg kjøpte også brystpumpe der til samme prisen som idusen! Ellers kjøper jeg sminke og shampo, sparer enormt på det! Og en del barneklær fra Carters, Ralph Lauren, Gymboree og Tommy Hillfiger. Gjør stadig vekk kupp der :-) converse sko, sko fra Toms og amerikanske merker er stort sett billig Føler jeg stort sett kan finne alt der billigere enn i Norge, så harvjeg tid til å vente så kjøper jeg der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå