Gå til innhold

Dere med P-Stav, hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dere!

Jeg har hatt P-Stav i nesten to år nå, uten å ha NOEN blødninger.

Igår kveld oppdaget jeg plutselig at det hadde kommet litt rødt.

Jeg er litt bekymret for i tillegg er brystene litt ømme og jeg har vært mye kvalm i det siste, uten at jeg har blitt paranoid av det fordi staven skal jo være 99,9% sikker? Jeg har også vært skikkelig trett, og hatt mye hodepine, men har tenkt at det kommer fra mye stress.

Har noen andre opplevd det samme? Hjelp meg!

Anonym poster: 5193df92a7180255992abc4ac560f20e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt at det kommer små blødninger etter at du har hatt staven så lenge.

Når det gjelder ømme pupper, har jeg det i forkant av mens, og de er de virkelig vonde.

De andre symptomene har jeg aldri opplevd, og med tanke på at staven ikke er 100% sikker, ville jeg ha tatt en test for å utelukke graviditet.

Skrevet

Ta en test! Som du selv sier så er den "bare" 99,9 pst sikker. Jeg ble gravid på p-pillen som er 99,9 pst sikker om man tar de riktig og ikke er syk (noe som jeg gjorde). Har en tendens til å ende opp som 1 av 2000, den ene prosenten, den ene promillen osv.......

Skrevet

Takk for raske svar! Får ta en test, sånn i tilfelle. Bedre å avkrefte enn at jeg innbiller meg ting. Jeg har blitt gravid med kobberspiral, så jeg kjenner jeg ikke stoler på at det skal være så sikkert. Huff, ble helt skjelven jeg!

Skrevet

Hvilken stav har du? Er jo forskjell på varigheten til de ulike?

Anonym poster: bcc5d80b03899ca237e4ca73da1757aa

Skrevet

Husker ikke navnet, men den skal ikke tas ut før i 2014.. Kan den bare plutselig slutte å fungere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...