Stjernemix Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Eller "feiler" blir vel kanskje litt rettere å si. Har inntrykk av at det er noen som er helt "perfekte", mens andre feiler absolutt alt Begynner selv: Veldig skjeve hornhinner, leiden mutasjon, diabetes, diabetisk nevropati, hadde et ekstra sett med tenner i ganen, hadde HG under svangerskapet, slitt med depresjon Det er det jeg kommer på i farta i allefall. Håper ikke folk her inne leser dette og tror jeg er et udyr fra ringenes herre eller noe, for ellers ser jeg helt alminnelig ut og er over middels hyggelig ;-)
TPK Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Ikke så mye tror jeg men litt er det jo alltid... Litt skjev rygg og veldig utstående ører (operert som barn)
mbea Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Ene hofta står feil, og jeg har hypermobile ledd.. Så ekstra mye vondt i bekken og korsrygg.. Kroppen min fungerer best når jeg har en bmi på 22 eller under og trener styrke flere ganger i uka.. Ellers kan jeg nevne allergi, sensitiv hud, osv..
mamma i november!(2005) Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Bindevevs syndrom....innebærer så mye at jeg ikke orker ramse opp stress Asma, fibromyalgi ...
♥Madam Mim♥ Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 Under svangerskapet nå: Lavt blodtrykk Morkake forran åpningen Gennerelt: Gastric bypass operert. Overflødig hud på mage og lår som må fjernes. Er egentlig ganske så frisk jeg :-)
håpefull<3 Skrevet 24. januar 2013 #6 Skrevet 24. januar 2013 Er vel egentlig bare allergi som "feiler" meg, ellers ingen plager Men nå i svangerskapet kan jeg vel plusse på morkake foran åpningen, bekken- og ryggplager, svangerskapskvalme og lavt blodtrykk. Noe som forøvrig er helt ok med tanke på hva jeg får i premie når målet er nådd <3
Stjernemix Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2013 Er vel egentlig bare allergi som "feiler" meg, ellers ingen plager Men nå i svangerskapet kan jeg vel plusse på morkake foran åpningen, bekken- og ryggplager, svangerskapskvalme og lavt blodtrykk. Noe som forøvrig er helt ok med tanke på hva jeg får i premie når målet er nådd <3 Det er så sant, så sant! Jeg kastet opp og var sengeliggende fra uke 4 og frem til fødsel. Skal ikke legge skjul på at det var tøft, men herregud - det var verdt det. Og jeg gjør det lett igjen!
håpefull<3 Skrevet 24. januar 2013 #8 Skrevet 24. januar 2013 Er vel egentlig bare allergi som "feiler" meg, ellers ingen plager Men nå i svangerskapet kan jeg vel plusse på morkake foran åpningen, bekken- og ryggplager, svangerskapskvalme og lavt blodtrykk. Noe som forøvrig er helt ok med tanke på hva jeg får i premie når målet er nådd <3 Det er så sant, så sant! Jeg kastet opp og var sengeliggende fra uke 4 og frem til fødsel. Skal ikke legge skjul på at det var tøft, men herregud - det var verdt det. Og jeg gjør det lett igjen! Hos meg startet det i uke 6, og jeg holder på enda. Uke 32 nå, så ikke lenge igjen Dette blir min første, så jeg går gjerne gjennom det igjen for å få flere etter hvert
super_s Skrevet 24. januar 2013 #9 Skrevet 24. januar 2013 Her er det: Skjeve hornhinner ser litt dårlig (skal eeeeegentlig bruke lesebriller) Protein S mangel ødelagt ryggmuskel etter fall fra hest bruskbiter inni det ene kneet etter å ha blitt dytta og landa på kneet på asfalten For lange nakkevirvler astma allergi (støv, midd, kiwi) kronisk tett i nesa (av varierende grad) er under utredning av ADHD Reine hypokonder`n jo
Frufluffy Skrevet 24. januar 2013 #10 Skrevet 24. januar 2013 Huff hadde vi vært hunder hadde vi nok vært stemplet som uegnet avlsmateriale de fleste av oss.
usa 94 Skrevet 25. januar 2013 #11 Skrevet 25. januar 2013 Ingen problemer her Kun vært innlagt 2 ganger på sykehus og det var forbindelse med fødsel med mine barn.
marsgutt 2013 Skrevet 25. januar 2013 #12 Skrevet 25. januar 2013 fibromyalgi lavt b-12 og jern. kronisk bettendelse i kjeve. litt skjev rygg. slitt med deprisjon og angst, begynner og få det under kontroll og har papir på at æ itj e helt normal. lav blod prosent.
Ecirtaeb Skrevet 25. januar 2013 #13 Skrevet 25. januar 2013 Her er det: Angst/depresjon Atopisk eksem Allergi (pollen, hund, hest, katt) Myalgi (udefinerte betennelsestilstander i leddene) Migrene Har ellers en tendens til å få merkelige "tilstander" som jeg aldri har hørt om noen andre som har hatt. F.eks betennelse i nervefeste i panna, en vekst i spyttkjertelen (den skal fjernes, men må vente til gullungen er kommet ut :-) ), betent kvise oppi nesa som gjorde meg lam i halve ansiktet, men det gikk heldigvis over ;-)
CarmaCameleon Skrevet 25. januar 2013 #14 Skrevet 25. januar 2013 Angst/uro og en fødselsskade i venstrearmen som gjør at jeg ikke har følelse i fingrene Ellers er jeg frisk som en fisk!
Giss Skrevet 25. januar 2013 #15 Skrevet 25. januar 2013 Astma Skeive hornhinder + svakt syn Plattføtter - Føler meg ikke akkurat som avlsmateriale men har likevell så langt fått verdens fineste unger.
Gurine og gulla Skrevet 25. januar 2013 #16 Skrevet 25. januar 2013 Endometriose, dysleksi og en del allergier.
Nurse77 Skrevet 26. januar 2013 #17 Skrevet 26. januar 2013 Migrene Endometriose Hypermobile ledd Generelt føler jeg meg ganske så frisk, bortsett fra de hypermobile ledda som gjør at jeg føler at kroppen skranter litt. Men det er en ting som skal til, og det er trening!
Håperpåønskebaby Skrevet 27. januar 2013 #18 Skrevet 27. januar 2013 Skeiv korsrygg, tørr eksemhud, overanspendt kjevemusklatur som forårsaker hodepine 4-7 dager i uken (pga at jeg hadde kjeven utav ledd for 3år siden), bekkenløsning, endometriose.
magica fra tryll Skrevet 27. januar 2013 #19 Skrevet 27. januar 2013 Ingenting som helst. Jeg er ei frisk 6-barnsmor på 46 år. Jeg er veldig opptatt av hva som gir god helse og god livskvalitet, men jeg hverken trener eller spiser/ikke spiser noe spesielt....
Denunge Skrevet 28. januar 2013 #20 Skrevet 28. januar 2013 Hoho, en tråd for meg. Jeg har: Skjeve hornhinner (+ på det ene øyet og - på det andre) Forskjøvet ryggvirvel etter flere fall av hest. Kronisk betennelse i begge knær etter å holdt på med masse aktiviteter som barn (fotball, handball, turn, volleyball, bandminton, innebandy, aerobics for å nevne noen). Migrene. Allergi mot den berømte blomsten julestjerna (hater jula!) Lite snev av ADHD. Under graviditeten har jeg slitt med mye kvalme, tretthet, utslitt hele tiden bortsett fra når jeg kaver meg i stallen hos hesten, og bekkenløsninger. Kan ikke vente med å få lillegutt i armene nå, sånn at jeg slipper dette! Men tror nok jeg våger meg ut i en ny graviditet om noen år.
Blomstogbier Skrevet 29. januar 2013 #21 Skrevet 29. januar 2013 Allergier, litt migrene, ellers sunn og frisk, takk og lov!
Kanelbulle Skrevet 29. januar 2013 #22 Skrevet 29. januar 2013 Epilepsi Astma Allergi (alle dyr og pollen) Og som gravid: Morkake foran mormunnen, har gitt en del blødninger
MissRuffo Skrevet 29. januar 2013 #23 Skrevet 29. januar 2013 Årh, hvor skal jeg begynne:p Leddgikt, fibromyalgi, skjeve hornhinner, prisme feil på øynene. Operert føttene 2 ganger, kraftig nedsatt funksjon i høyre hånden min(snart operere den og tror jeg) Nå har jeg hatt kraftig bekkenbetennelsen siden november. Går skjeldent mer enn 3 uker før jeg er hos legen med en eller annen luftveisinfeksjon. Under svangerskapet: På grensen til for lite fortervann og alvorlige gallesteins anfall som jeg nå er operert for. Men sannelig så lever jeg normalt og klarer å ta vare på både hus, barn og mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå