Gå til innhold

Fordeler med trening under svangerskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er frilansjournalist for klikk.no og skal skrive en artikkel om trening under svangerskapet.

I den forbindelse skulle jeg gjerne hatt tak i en dame som trente seg gjennom svangerskapet, og som mener dette er grunnen til at magen trakk seg fint sammen etter fødselen. Noen tips om hva man kan gjøre, hva som kan være vondt osv hadde vært flott!

Vi trenger bilde av den gravide magen samt magen som var flat og fin igjen kort tid etter fødselen.

Send meg en mail på [email protected] eller meld fra her inne så høres vi :-)

Håper jeg hører fra deg!

Hilsen Katrine Andreassen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å kverulere, men hvis du har peiling på trening så vet du kanskje at det at magen blir FLAT kort tid etter fødsel, har med flere andre ting å gjøre i tillegg til trening, slik som hudens elastitet, total vektoppgang, delte magemuskler og så videre.

Anonym poster: 7719c65e4f601057c07f136877c47efc

Skrevet

Den artikkelen skal ikke jeg lese i hvert fall. Hørtes ut som overfladisk møl.

Hvorfor er det sånn fokus på å bli stram og tynn så veldig kort tid etter en fødsel?

Kan dere ikke heller fokusere på at trening FØR og under svangerskap kan være med på å gjøre svangerskap, fødsel og barseltid lettere?

Skrevet

Det skal selvfølgelig og være en viktig del av det hele, og tro meg jeg VET at kroppen trenger sin tid til å komme seg igjen!

Skrevet

Det skal selvfølgelig og være en viktig del av det hele, og tro meg jeg VET at kroppen trenger sin tid til å komme seg igjen!

Som sagt, det er ikke for å kverulere, men jeg selv har vært en aktiv friidretsutøver og løpt langdistanse med trening 6 ganger i uka, men på grunn av ikke-elastisk hud og delte magemuskler har jeg aldri i livet hatt sjanse til å ha flat mage etter fødsel. Det JEG mener at det er viktig at dere i artikkelen fokuserer på at ikke alle KAN få slik flat mage, selv om de trener hver dag.

Skrevet

Som sagt, det er ikke for å kverulere, men jeg selv har vært en aktiv friidretsutøver og løpt langdistanse med trening 6 ganger i uka, men på grunn av ikke-elastisk hud og delte magemuskler har jeg aldri i livet hatt sjanse til å ha flat mage etter fødsel. Det JEG mener at det er viktig at dere i artikkelen fokuserer på at ikke alle KAN få slik flat mage, selv om de trener hver dag.

Jeg skal se om jeg ikke kan få flyttet fokuset litt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...