Anonym bruker Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Jeg er en av to forlovere i min venninnes bryllup. Er det vanlig? Hvem skriver under og gir ringen osv? Skjønner ikke helt greia med å ha to stk. Jeg har vært forlover før og var da alene. Hadde egentlig lyst til å si til venninna li at hun heller kunne ha kun hun andre. Men etter å ha snakket med hun andre så hadde hun tydeligvis tenkt å legge mesteparten av ansvaret over på meg for hun var så opptatt. Jaja for jeg mindre opptatt enn henne...nei..men jeg kommer fortsatt til å gjøre mine oppgaver. Dere som hadde to forlovere..hvorfor? Anonym poster: c2d7d3b32b26f131251ea58a6fb5875f
TPK Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Det er vel vanskelig å velge... Jeg har jo lest her inne i det siste om folk som har både 3, 4 og 5 (!) forlovere, så to er vel ikke så ille.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Det der er jo noe amerikaniserte greier og bare for show. Det er EN som trengs for å skrive forlovererklæring, og det er denne som er forlover i ordets rette forstand. Den som står fremme ved alteret er jo bare en slags "hjelper". Og kan fint være en annen enn den som skriver på papirene- eller det kan være flere, sånn som på amerikanske filmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå