Gå til innhold

Dere som bruker søskenbrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer sånn på om det er noen vits i å kjøpe til tvillingevognen. Storebror er tre, og blir fort sliten hvis vi går litt langt. Svigermor vil gjerne kjøpe det til oss, men sjansen for at han ikke gidder å bruke det er vel stor? Det koster 700, så det er jo ganske mye penger rett i dass hvis han ikke vil.

Noen med erfaringer?

Anonym poster: 511f20e7936129fda6cdd3587467c10b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg kommer mye ann på hvor ofte og hvor langt dere går med vogna. Vi hadde aldri behov for søskenbrett med knapt 2 års forskjell på ungene, men så gikk vi sjelden mer enn en kilometer annet enn når vi var ute på tur og kunne ta det i barnets tempo og vi brukte ikke barnevogn til barnehagen når vi hadde det travelt. Hvis dere går mye med vogn når dere har det travelt tror jeg det ofte er en fin ting.

Anonym poster: 3be002b19e5e47be34380121a41daf7f

Skrevet

Storebror på 3 synes det er gøy å stå på søskenbrettet. Bruker det bare til lange turer, for det hender han slår seg vrang og jeg kan ikke bære.

Anonym poster: 18dc349e22ba87825ec98ff303b0d529

Skrevet

Vi brukte mye søskenbrett, men hadde da et barn som ikke var spesielt glad i å gå selv. Men vi brukte like mye bæresele til minsten, så største barnet fikk sitte i vogna.

Anonym poster: b09be50af869ddff466d73a6110c79b6

Gjest sussie77
Skrevet

Nå brukte vi mest tvillingvogn. Men hadde også et søskenbrett og han nektet å bruke det. Da var han 2 år. Bruker nå bare enkelt vogn og det hender han blir sliten i beina. Er 3 år nå. men tror ikke jeg kommer til å kjøpe et nytt. Nå går ikke vi så veldig langt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...