lykkeliten1 Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Det er sikkert veldig forskjellig, men har så lyst til å gi kjæresten min en tatovering i gave og så lurer jeg p hvorfor et vil koste? Sikkert vanskelig å svare, men... Han skal få navnet til barnet vårt på underarmen. Han har snakket om det mye før og nå tenkte jeg å overraske! Navnet har 4 bokstaver, kanskje med en liten sløyfe under, eller en liten bamse ved siden av ell et lite hjerte. Kanskje noen har noen ideer til hvordan den bør se ut også? Det er ei jente vi har. Den bør jo også være litt mandig også da, siden kjæresten min skal ha den. Tips og råd tas i mot med takk!!
Katteskinnet Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Du sier mandig, men samtidig snakker du om sløyfer, bamser og hjerter? Slike navnetatoveringer er harry, men om du snakker med en profesjonell tatovør så kan de jo designe en navnetatovering som likevel er "mandig".
Håperpåønskebaby Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Du må bare ta kontakt med et studio og spørre, det varierer så utrolig, kan være alt frå 1000 til 4000...
prøver1gang Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 De fleste tar stort sett 1000kr per time. Men du Bør dra til et studio og høre
lykkeliten1 Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2013 Lizzycat: ja jeg mente sløyfe, bamse, hjerte etc fordi det er navnet til jentebabyen vår. Men ja, likevel skal den ha et mandig preg. Hadde den vært på meg skulle den hatt et mer feminint uttrykk.... Ja jeg har selvfølgelig tenkt å dra til et studio å sjekke pris og kjøpe et gavekort ( hvis det går da) Men det er liksom greit å høre ca pris med dere her inne, så jeg ikke får sjokk når jeg kommer dit. S er det jo en halv time å kjøre dit også da... Noen fler som syntes det er harry med slike "navnet- til- barnet- tatoveringer"??
marsgutt 2013 Skrevet 25. januar 2013 #6 Skrevet 25. januar 2013 synes ikke det er harry. Har det selv også. Minste pris er som regel 1000 kr. du bør nok rekne med 2000 kr for en.
Gjest Leaf Skrevet 25. januar 2013 #7 Skrevet 25. januar 2013 Veldig vanlig er det jo. Personlig så er jeg veldig fasinert av runerskrift, og den er jo noe mandig
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 25. januar 2013 #8 Skrevet 25. januar 2013 Jeg har en liten en på undersiden av håndleddet, den er ca 6 x 4 cm stor, har fem bokstaver og en liten blomsterranke som går fra underidn av forbokstaven og opp forbi siste bokstav. Tenkte på den i fire år før jeg skaffet meg den, både med tanke på plassering, størrelse og skrifttype. Store navnetatoveinger på hele underarmen på en dame syns jeg blir for voldsomt, det passer bedre på menn. Tenkte også på at jeg ville ha plass til ett, kanskje to navn til under. Jeg betalte 1500,- for den, men da brukte jeg nesten fire timer hos han også, han tegnet mange forslag til meg før jeg ble fornøyd. Og jeg er kjempe fornøyd. Og snart kan jeg ta en til under. :-) Den er plassert på håndleddet nærmest hjertet og skriften er vendt mot meg, slik at den blir riktig vei for meg å lese. :-)
spirenrfire Skrevet 25. januar 2013 #9 Skrevet 25. januar 2013 Min mann driver eet studio her hvor vi bor, og minstepris hos han er 1000 og da er størrelsen 7x7 cm, eller 4 ruter på 2,5cm etter hverandre, som blir mer korrekt når det er et navn.. Erfaringsmessig så vil jeg anbefale alle å finne på noe annet enn å tatovere navnet til barnet. Det er så poppulært å ha et navn på underarmen at annenhver nordmann har det snart. Slik det var med tribal tatoveringer tidligere.. Med mindre man vil ha det ALLE andre har da så må man jo bare gjøre det. Kan jo heller lage en større tatovering som har elementer av personlighet og interesser i form av metaforer. Trenger jo ikke være en stor tatovering heller, men finn et annet motiv som minner om barnet eller navnet i metaforform Heter jenta for eks sol så kan man jo bare tatovere en sol Min mening da Jeg har forøvrig 3 barn og kroppen er naturlig nok full av tatoveringer, men jeg har ikke 1 tribal og ikke en bokstav. Jeg skal ha barna mine på meg på en eller annen måte, men jeg skal finne på noe som bare jeg vet symbolikken av og da venter jeg til barna er litt større enn de er nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå