Gå til innhold

Er så INNMARI lei!!!


AKKST

Anbefalte innlegg

Er i uke 12 snart og er så innmari lei. Har kastet opp siden uke 7, vert kvalm og uvel siden uke 5. Kaster opp flere ganger for dag og føler meg helt tom og tappet. Var også innlagt på sykehus for intravenøs veske i uke 9, forstår ikke hvordan jeg skal holde ut dette her. Er fullt sykmeldt, kjeder meg, samtidig som jeg ikke har noe på jobb å gjøre. Flere som har det sann?? Dagens utblåsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke aleine kjære du!

Føler meg akkurat på samme måte som du med meg begynnte kvalme og oppkast 2 dager før jul. Så jula var grusom....

Har ikke vært innlagt på sykehus heldigvis,med meg går det ok hvis jeg bare er i ro og passer på å spise litt regelmessig. ikkje enkelt nei og ofte kjem deg op igen.

Det blei tatt blodprover og jeg måtte på sykehuset på undersøkelse i går. Måtte vente på venterommet i 4 og halv time og kasta opp ca 20 ganger mens jeg var der... men fikk ulralyd og fikk sja den lille den sparka og var aktiv. Det var det eneste positive.

I dag har jeg vært så oppgitt og LEI at jeg fant meg sjølv i å kjefte på mannen over at det var uretferdig at damen måtte gjennom heile driten og ikkje mannene.

Han fortjennte ikkje at jeg kjefta på han.. han har vært den verdens snilleste og flinkeste de ukene jeg har vært syk. men man blir bare så sliten og lei av å bare ligge hjemme i soffaen med bøtten klar :(

Var sann siste svangerskap med.

 

Veit at det bruker med de fleste å gå over etter 12 uke. så vi får bare krisse fingrene og håpe på det beste. KLEM

 

Beklagerdarlig norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...