Gå til innhold

Grand canaria :) anbefalinger :)

**My little Miss drama and I**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta en hopp på tur nå i februar.. noen som har vært her, aldrig vært før :/

skal med ei tøtte på 5 år.. hvor er været mest stabilt?!

Las palmas? purto rico, maspalomas, san augustin vurderes..

alle tips mottas med stor takk ;))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amadores!!!! Vært der 2 ganger, helt topp :)

Skrevet

Maspalomas har jeg hørt ganske mye bra om =)

Skrevet

Kan varmt anbefale sunwing resort i arguineguin, en super plass for barnefamilier :)

Skrevet

Mine foreldre var i Maspalomas nå i oktober/november. De anbefalte den plassen veldig til oss som har ei på 2.5 år og som venter en til i mai :-)

Er visst perfekt for småbarnsfamilier :-)

Skrevet

Av de plassene du vurderer er det varmest i purto rico... I maspalomas blåser det som regel en del.. Har vært der nede veldig mange ganger nå, og vi trives veldig godt i purto rico og arguineguin... Stranda i purto rico er ikke noe å skryte så veldig av, da den er veeeeldig finkorna, men elsker stranda i amadores og anfi beach som ligger mellom purto rico og arguineguin :)

Skrevet

takk :) nå leites det for fult, eller skal jeg ha is i magen å bestille noen dager før kjempebillig ;))) hmm skal lese litt om de plassene, men har hørt at på puerto rico siden er det mest stabilt..

Skrevet

Mye roligere i amadores enn puerto rico,.... Dessuten 5 min å gå dit, om man vil shoppe og ha støy ;)

Skrevet

Puerto Rico kan bråke litt om natta. Maspalomas er der sanddynene er. Arguineguin er stedet hvor det er flest nordmenn (norske restauranter, matbutikker, frisører, skole, pensjonistklubb mm).

Las Palmas er myyyye kaldere område, Vil anbefale strekningen mellom Maspalomas-Puerto Mogan på denne tiden av året mtp varmen.

Husk å sjekke ut hvilken dag markedsdagen er, der dere ender opp ;) Litt av en opplevelse å se glassblåserne lage vakre figurer live (glassblåsern er hvertfall i Arguineguin).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...