Gå til innhold

Da er ferien bestilt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for å feire julen borte siden det ble så mye tull med familien i julen som var. I dag har jeg bestilt tur til Thailand, og der skal vi være i litt over to uker.

Er det noen her som har feiret jul i Thailand som kan gi meg noen ideer om hva vi har i vente?

Anonym poster: 34ffa9c0b76407ae88290ee8e459058a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt : ) har ikke gjort deg selv, men kjenner flere som har og alle har vært strålende fornøyd. Riding på elefantryggen, nyttårsfest på stranden. Dere kommer nok til å få deg kjempe fint : )

Skrevet

Vi har bestemt oss for å feire julen borte siden det ble så mye tull med familien i julen som var. I dag har jeg bestilt tur til Thailand, og der skal vi være i litt over to uker.

Er det noen her som har feiret jul i Thailand som kan gi meg noen ideer om hva vi har i vente?

Høres herlig ut. Vi lurer også på en tur til Thailand, men min mann er så skeptisk til vaksiner. Har du sjekket om dere må ta noen vaksiner? Vi har et vennepar og de reiste uten, men når jeg leser på nett så virker det som en bør ta. Hva gjør dere?

Anonym poster: ae722363adc80c6e36c762208e22d82e

Skrevet

Da jeg søkte på nett fant jeg ut at: Det kreves ingen spesielle vaksiner ved innreise til Thailand for opphold i sentrale strøk og typiske turistområder.

Men det er anbefalt at man beskytter seg mot hepatitt A, difteri og malaria i områder hvor dette kan forekomme.

Jeg regner med at vi tar vaksine for hepatitt A og B slik at vi har det hvis vi skal til andre land senere.

HI

Skrevet

En familie i omgangskretsen til min manns foreldre var i Thailand i jula 2004. Julaften var nydelig, men tsunamien ei...

Anonym poster: 6b2ec017263e2784cfbbe7ee02d33334

Skrevet

Ok, ser nå at det er greit med hepatitt A vaksine. Så ser jeg at det finnes en vaksine som beskytter både mot A og B. Om jeg klarer å få min mann med på vaksine er det sikker lurt å ta den vaksinen som beskytter mot begge. Slik at vi slipper å tenke på Hepatitt B om vi reiser andre steder ved en senere anledning. Tror jeg mister en del av gleden med turen om jeg skal gå rundt å være redd for smitte, så jeg skal i alle fall gjøre mitt beste for å få min mann med på vaksine.

Anonym poster: ae722363adc80c6e36c762208e22d82e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...