Gå til innhold

Hvor mange blir 4-barns mamma i 2013. ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte inne på 1 trimester mn ikke mange svar. Så da spør jg heller her :) Dt virker som dt er mange fler som får både får 3 og 4 barn nå enn for noen år tilbake :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter nummer fire i juni:)

Skrevet

Jeg venter nummer fire i juli! :) Har da fire fra 6 år og nedover, så forventer ingen fritidsproblemer de neste årene! :)

Skrevet

venter nr fire i mai, eldste er 8 i mai...

Skrevet

Jeg venter nummer fire i juli! :) Har da fire fra 6 år og nedover, så forventer ingen fritidsproblemer de neste årene! :)

Jeg venter nummer fire i august, og min eldste vil også være 6 år (og nesten skolegutt) da! ;-)

Skrevet

Nr 4 i juni,eldste er da 9 år:-)

Skrevet

Fjerdemann kommer ganske snart!! Håper jeg:)

Skrevet

Min eldste er også 6 når nr4 kommer ;) han er allerede skolegutt da han fyller 7 til sommeren :) er forresten bare 24 så har stått på :P hehe

Jeg venter nummer fire i august, og min eldste vil også være 6 år (og nesten skolegutt) da! ;-)

Skrevet

Ooooiiiii så mange :) :) Jg får nr 4 i august. De andre 3 er 16,15 og snart 8 år gamle :) :)

Skrevet

Har termin med nr 4 en mnd før eldstejenta fyller 4år:) Altså får jeg mye å henge fingrene i de neste årene:)

Skrevet

Vi fikk nr 4 nå i januar :)

Glemte å si at de andre er 8, 3 og 1 år;)

Skrevet

Vi får nummer fire i mai. De andre vil da være sju, fire og to år gamle.

Skrevet

Vi får nummer fire i mai. De andre vil da være sju, fire og to år gamle.

Samme som mine barn da :) til sommern har vi en 7-åring, 4-åring og 2-åring i tillegg til babyen :)

Skrevet

Vi venter nr fire, en liten attpåklatt :)

Fra før har vi barn på 13,10 og 8 år. Godt er det, for orker ikke slitet med tre små igjen :P

Ja, forresten, han kommer i mars..

Skrevet

Her ventes nr fire i mars, rett før eldstemann fyller ti :)

Skrevet

Nr 4 ventes i sommer, eldstemann bikker akkuratt 6 år :)

Skrevet

Nr 4 ventes i sommer, eldstemann bikker akkuratt 6 år :)

Skrevet

Venter nr 4 i april:) De tre andre vil da være 8, 6 og 2 1/2 år.

Skrevet

Venter nr 4 i april:) De tre andre vil da være 8, 6 og 2 1/2 år.

Er visst i ammetåka allerede jeg:) Minste er 3 1/2 år når fjerde kommer, ikke 2 1/2 år.

Skrevet

Hei.

Vi prøver med nr 4 no... Litt skummelt, men mest kjekt.

Har allereie vore bekymra fleire gongar. Trur nok akkurat det blir verre og verre for kvar gong ;-)

Men no kryssar vi fingrane for at det går bra. Rundt 5 veker på veg no, trur eg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...