Gå til innhold

Forb^%#€><~. Januar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sender jeg januar tilbake til 1979, før jeg ble født. Er det mulig at alt kjipt må skje på en månded;)

Først måtte jeg ta senabort (ja det var en veldig god grunn), så bøe den utsatt forsi jeg fikk kraftig omgangssyke. Er aldri syk, men ha mE og pga av disse to tingene, knakk jeg sammen og hadde null energi. Så måtte jeg utføre aborten. Uken etter, syk igjen og Nå må jeg til tannlegen. Skal det ingen ende ta. Jeg er livredd tannleger. Bare tanken på å måtte gå inn på tannlegekontoret er nesten like ille som tanken på aborten.

Nå gleder jeg meg til februar. Må vel begynne å gå oppover snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fytti rakkern så uheldig! Men du klarer tannlegen også. Skal til tannlegen selv i neste uke, og synes heller ikke det er gøy. Jeg mistet tannlegeskrekken da jeg måtte gå til jevnlige behandlinger. At du måtte ha senabort er så fryktelig som det kan få blitt. Kondolerer! :( Sender en stor trøsteklem!

Skrevet

Sender deg en stor klem.

Gi beskjed til tannlegen om hvor redd du er slik at tannlegen tar hensyn til det. Ønsker deg god bedring og håper du får en bedre periode nå fremover.

Anonym poster: d69c91eaf910b09a568d44b821d0a32c

Skrevet

Takk. Fikk faktisk pappa til å bestille time til meg. Snakk lm å være 10 år;) så de er klar over hva jeg syns om tannleger.

Vi drar på chartertur til Egypt i februar, så satser på det tar seg opp. Gleder meg, og det er et gigantisk barnebasseng til vesla:)

Skrevet

Takk. Fikk faktisk pappa til å bestille time til meg. Snakk lm å være 10 år;) så de er klar over hva jeg syns om tannleger.

Vi drar på chartertur til Egypt i februar, så satser på det tar seg opp. Gleder meg, og det er et gigantisk barnebasseng til vesla:)

Unner deg en ferie nå etter alt du har gått gjennom. Har fulgt med litt ang. aborten, og jeg må si at jeg er veldig lei meg! Du virker vanvittig sterk! God ferie! Drar på charter til Egypt selv i februar, så kanskje vi havner på samme sted! ;)
Skrevet

Tusen takk:) ja kanskje det. God tur til deg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...