Gå til innhold

Ok å dele seng med mannlig venn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og holde rundt hverandre? Ikke noe mer. Begge har samboer.

Anonym poster: 0f9694e2d3fbc6c551eebd2b125b84ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!

Jeg kunne aldri tillatt at min samboer hadde gjort dette, og da er det ikk greit at jeg hadde gjort det.

Neinei..!!

Skrevet

Eh... Nei.. men det burde vell si seg selv.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Jeg syns ikke det når man er i et forhold.

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei, uaktuelt. Intimsonen er mer enn brutt!

Skrevet

Ikke holde rundt. Dele seng syns jeg går greit, spesielt om deter snakk om en god venn duhar hatt lenge. Litt mer betenkt vil jeg si om mannen kommer hjem å forteller at han har delt seng med sine helt nye jentevenn som jeg hverken har hørt om eller sett.

Skrevet

Ikke her i huset, hvertfall.

Skrevet

Jeg deler seng med min homofile kamerat når vi er på tur, men vi holder ikke rundt hverandre.

Anonym poster: 091e8a6c1d60386c4da7971f5197894c

Skrevet

Dele seng, tja.... Men holde rundt hverandre? Hvorfor i alle dager skal man gjøre det? Jeg har rett som det er ligget i samme seng som venninnene mine, det kunne ikke falle meg inn å holde rundt dem og det gjelder også for mannlige venner.

Skrevet

Nei!

Anonym poster: 6e2becf6f6fc613bec78aba176995d5a

Skrevet

Synes du det er ok for mannen din å dele seng med en venninne?

Jeg vil ikke min samboer skal dele seng med ei venninne, og siden reglene skal være like ville jeg aldri delt seng med en kamerat.

Anonym poster: e8c9ec5b7c2bfb9c95cd6a159ade566b

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg var med helt til "holde rundt"... Jeg kunne fint delt seng med en kamerat om det var alternativet, med hvorfor holde rundt?? Holder jo ikke rundt venninner heller...

Skrevet

Kun hvis man står i fare for å fryse ihjel.

Anonym poster: a693825045bd709eb571b42e99130ad2

Skrevet

Dele seng, ja. Holde rundt? Absolutt ikke

Skrevet

På ingen måte. Men det vet du vel, siden du føler at du må spørre?

Skrevet

Nei, hverken dele seng eller holde rundt med mindre det er en eller annen form for krise. Syns ikke en bør dele rom heller. Har selv to mannlige venner som har hatt andre følelser for meg enn jeg trodde. Jeg oppfattet ikke signalene, så må ikke stole på noen som helst mann når de sier vi kun er venner ;)

Skrevet

Og holde rundt hverandre? Ikke noe mer. Begge har samboer.

Anonym poster: 0f9694e2d3fbc6c551eebd2b125b84ab

Hadde du synes det var ok om samboeren DIN gjorde dette?

Jeg synes ikke det er ok.

Skrevet

Nei, hverken dele seng eller holde rundt med mindre det er en eller annen form for krise. Syns ikke en bør dele rom heller. Har selv to mannlige venner som har hatt andre følelser for meg enn jeg trodde. Jeg oppfattet ikke signalene, så må ikke stole på noen som helst mann når de sier vi kun er venner wink.png

Enig i den ;-)

Skrevet

Jeg har masse mannlige kompiser og nesten ingen venninner. Samboer har noen venninner, et par av dem liker jeg ikke fordi de er pågående. Da vi ikke har sex lenger fordi samboer ikke vil, så hvis han hadde kommet hjem og sagt at han har delt seng og holdt rundt ei venninne uten noe mer, hadde jeg vært 99% sikker på at de hadde hatt sex. Spiser man ikke hjemme fordi man ikke vil, så blir man etterhvert så sulten at man vurderer å spise ute. Får man maten tygget og lagt i munnen, så svelger man som regel.

Anonym poster: 928c13296a6aae15e1a7a227a900abdc

Skrevet

Hvis man deler seng av praktiske årsaker er det greit, feks en uventet situasjon som har oppstått. Men å ligge og holde rundt hverandre er ikke greit.

Anonym poster: accee6d7ff97b2b602f6c5a991843d35

Skrevet

Har delt seng med min "gay best friend" på ferie, men ikke snakk om å holde rundt hverandre. Mannen syntes det var helt topp at vi delte rom og jeg ble passet godt på. Å dele seng med noen andre er ikke greit.

Anonym poster: 17f9cb14e1750a5fa99a4b3fea7ad3b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...