Gå til innhold

Vil du....?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan organiserer du det som skal gis bort og hvem som skal få det? Har du flere som jobber for deg? Er det noen garanti for at det er trengende som mottar det man donerer? Hvordan bestemmes det hvem som skal få?

Fint om du kan fortelle mer om opplegget.

Anonym poster: f7253b980e6c2357c1d4acbef15032f8

Skrevet

Hvordan organiserer du det som skal gis bort og hvem som skal få det? Har du flere som jobber for deg? Er det noen garanti for at det er trengende som mottar det man donerer? Hvordan bestemmes det hvem som skal få?

Fint om du kan fortelle mer om opplegget.

Anonym poster: f7253b980e6c2357c1d4acbef15032f8

Den som trenger hjelp, tar kontakt også vil jeg spørre på siden om det er noen som har det aktuelle. I tillegg vil de som har noe å gi bort (eks klær) få kunne levere hos meg. Jeg har et stort lager selv, med to stabbur.

Selv har jeg masse klær fra jente og gutter i str 50-128 selv å gi bort, som jeg ikke trenger.

Jeg vil ikke kritisere noen for å spørre om hjelp, og det er særdeles viktig for meg at de som vil være anonyme får lov til å være det.

Det er INGEN skam å spørre om hjelp, mener jeg. Da jeg selv har vært i den situasjonen tidligere.

Jeg har nå startet dette, og jobber nå med tre til som kanskje vil bidra. (Hvis du eller andre vil hjelpe til, så fra!!)

Planen er å etablere oss, jeg vil ha en sponsoransvarlig og flere kontaktpersoner.

Jeg har også planer om å spørre barnehjem/institusjoner om de trenger hjelp til klær eller leker.

Avlastningshjem - og tanken er også innom på eldresentre. Det finnes nok av eldre som kanskje kunne hatt nytte av å få bøker eller hobbyting.

Selvfølgelig vil jeg gi beskjed på siden hva som er fått av diverse og legge ut bilder når det blir gitt bort (ansikter til folk vil bli sladdet godt, og vil de ikke bli tatt bilde av - vil jeg ta bilde av det aktuelle og legge ut uten personen. Kanskje den/de vil skrive noen ord som jeg kan legge ut på siden - uten å kopiere inn navnet såklart).

Dette er noe jeg har tenkt på i lang, lang tid - og dette er ikke noe jeg gjør for morro skyld. Det er fordi jeg brenner for det.

Jeg syns det er trist å se hvor mye som blir kastet, når det er andre folk som virkelig trenger det.

Kanskje du har noen ekstra tips i oppstartsfasen, som kan være nyttig?

Lurer du på mer, så spør.

Som sagt, dette brenner jeg for og det er viktig for meg å gi ærlige, gode og oppriktige svar.

Anonym poster: 917aa27888b25b30070acfd4a0879d6d

Skrevet

:)

Skrevet

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...