Gå til innhold

Bursdag snart... litt trist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på bursdagsbesøk hos veninna mi for noen dager siden, ikke noe selskap, venner bare stakk innom når de kunne. Veldig koselig og flere kom :) Har snart bursdag selv, og i kjølvannet av hennes bursdag blir jeg faktisk litt trist, fordi jeg vet at ingen kommer til å stikke innom meg på dagen min... Har forsåvidt feiret, min og min datters bursdag er ganske nære så vi har hatt familieselskap sammen (såklart med fokus på henne, som det skal være) så familien kommer ikke innom de heller. Mannen skal jobbe hele dagen. Så jeg sitter her gravid, sykemeldt og hormonell og syns igrunn litt synd på meg selv... Mine næreste venner bor ikke i nærheten, derfor vet jeg at ingen kommer. Bare et lite hjertesukk fra meg

Anonym poster: 4aebb3831392a75c99e5f633bc2bf2f8

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Kjøp en stoooor blomsterbukett til deg selv på dagen, og nyt fargene.... På kortet skriver du "Til Guri fra Guri, til lykke med dagen" (Eller, det gjør du bare hvis du heter Guri selv).

Skrevet

Har heller ingen som stikker innom når jeg har Bursdag... Er ikke det normalt når man er voksen?

Skrevet

Enig med Pashla - dette er dagen for å skjemme bort deg selv :)

Unn deg en dag på spa eller bestill en massasje, kanskje åpne en flaske bobliss? Gå på teater eller kino på kvelden, eller kos deg hjemme med en god bok. Et deilig måltid hører også med :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Hvor ble det av ditt glade ansikt, Mamman til Nurket??

Skrevet

Pashla: Ble litt skremt på den tråden om ekte bilde på profilen - ble advart om "stalkers" og at siden "fremsto som vellykket og tilfreds" (duverden!) kunne det provosere "gærne damer". Derfor bytte av bilde - fine sko, da :) Det snakket bl.a. om saken med Juliea *grøss*.

Ikke meningen å kuppe tråden din, kjære bursdagpiken :) hva med å pynte seg skikkelig og bare gå rundt å være superglamorøs hele dagen?

Skrevet

Takk for tips dere, men er gravid og siden mannen er på jobb så må jeg ta med av datteren vår, så er nok dessverre ikke så mye tid til egenpleie... Menmen, får spandere på meg en sjokolade og noe godt til middag, selv om jeg må lage det selv :P

Anonym poster: 4aebb3831392a75c99e5f633bc2bf2f8

Skrevet

Det finnes alkoholfri bobliss, det er ikke Moët, men korken sier "popp" - så deilig festelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...