Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Begynte nettopp, men synes allerede at jeg føler meg klarere i hodet, akkurat som om jeg ser ting litt klarere rundt meg. Høres litt sprøtt ut, men tror dette kan bli veldig bra. Noen med fibromyalgi som har kjørt lavkarbo forresten? Hadde vært gøy å høre deres erfaringer:-) Anonym poster: 1beade637a824b76dfd97934b3b41ccc
BikkjeBisk Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Nå er det en stund siden jeg begynte, men mener å huske at det tok en 4-5 dager før jeg kjente at jeg var et supermenneske Føler meg klarere i toppen, mere energi, sunnere hår og hud, har ikke ising i tennene lengre og så får man jo den perfekte fettprosenten som kroppen mener den trenger ettersom kroppen stopper opp når den er "fornøyd" Og sukkersuget er jo reist til månen
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 Begynte på det da jeg fikk diabetes og følte meg bedre allerede etter noen dager. Nå holder jeg diabetesen i sjakk med lavkarbo (ikke mye fett, men redusert karboinntakt) Anonym poster: ebfe90814d438b3320d509626ff53501
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #4 Skrevet 23. januar 2013 Nå er det en stund siden jeg begynte, men mener å huske at det tok en 4-5 dager før jeg kjente at jeg var et supermenneske Føler meg klarere i toppen, mere energi, sunnere hår og hud, har ikke ising i tennene lengre og så får man jo den perfekte fettprosenten som kroppen mener den trenger ettersom kroppen stopper opp når den er "fornøyd" Og sukkersuget er jo reist til månen Fantastisk! Skal definitivt kjøre lavkarbo fast ja, ikke bare som en kur. Dette blir braaaaa:-) Anonym poster: 1beade637a824b76dfd97934b3b41ccc
BikkjeBisk Skrevet 23. januar 2013 #5 Skrevet 23. januar 2013 Nå er det en stund siden jeg begynte, men mener å huske at det tok en 4-5 dager før jeg kjente at jeg var et supermenneske Føler meg klarere i toppen, mere energi, sunnere hår og hud, har ikke ising i tennene lengre og så får man jo den perfekte fettprosenten som kroppen mener den trenger ettersom kroppen stopper opp når den er "fornøyd" Og sukkersuget er jo reist til månen Fantastisk! Skal definitivt kjøre lavkarbo fast ja, ikke bare som en kur. Dette blir braaaaa:-) Anonym poster: 1beade637a824b76dfd97934b3b41ccc Hehe, man blir hekta ja De gangene jeg har brutt opp å spist vanlig mat når jeg har vært på besøk noen dager kjenner jeg meg rett og slett jævlig. Fyttirakkern hvor slapp man egentlig blir av karbomat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå