Gå til innhold

Noen med ME og har vært gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og samboer ønsker som mange andre å stifte familie :)

Men jeg har ME og jeg klarer ikke la være å lure på hvordan kroppen min kommer til å reagere. Jeg fungerer helt fint i hverdagen nå, men jobber ikke. Har selvfølgelig snakket øye igjenom dette med både samboer og lege.

Er det noen andre der ute med ME som allerede har fått barn, og har lyst til å dele hvordan det var? Ble du dårligere eller bedre når du gikk gravid? Kunne du føde naturlig? Og hvordan ble den første tiden etterpå? Andre erfaringer? :)

Anonym poster: e760b0259d58e008117aff4540088957

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei venninne som har det, og hun ble bedre av å bli gravid. Har fått to tette, og er straks tilbake i jobb etter perm. For få år siden var hun ikke i stand til å gjøre noenting nesten.... Hun ble ganske bra av lightning process(?) før sv skap...

Anonym poster: 3d7ab0e97d0f7baff08b69cac6d3aecf

Skrevet

Jeg var begynt å bli bedre da jeg ble gravid. Ble mye bedre ca halvveis i svangerskapet og har etter fødsel ikke vært dårlig en dag! Noe som er helt utrolig! Håper noe så inderlig at det varer!!!

Anonym poster: 27a3dc9e0d6107c67505e4ea5b238cbb

Skrevet

Godt å høre at det er noen som har blitt bedre :D For er helt sikkert mange der ute som ble mye værre.. Håper virkelig ikke jeg er en av de. Må være en helt utrolig lettelse å bli BEDRE av å være gravid, og bare kunne nye tiden som kommer! :D

Så heldig #3!! Håper for din del at det varer også! :D

HI

Anonym poster: e760b0259d58e008117aff4540088957

Skrevet

Jeg har ME og har en jente på snart 3 år. Jeg ble ikke bedre av å være gravid, men ikke verre heller.

Masse lykke til. Kommer til å gå så fint:)

Skrevet

Sikkert ikke det du vil høre, men jeg ble verre, mye verre. Over 2 år etter fødsel og det går fremover med museskritt. Ble dårlig i svangerskapet etter månedsvis med formstigning.

Anonym poster: 896638a7042e0c891f2990547600e688

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...