Gå til innhold

Finnes det noen koselige damer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren sitter og fabulerer om å lage et tv-program hvor vi skal samle alle de koseligste offentlige personene vi vet om, og de skal sitte rundt et bord og drikke kaffe og snakke om livet. Foreløpig ser lista over deltakerne sånn ut:

 

- Trond Viggo Torgersen

- Erik Thorstvedt

- Finn Bjelke

- Johann Kaggestad

- Legen i Lyngbø og Hærlands Big Bang (hvis noen vet hvem det er :P)

 

Men det slår oss at vi ikke kommer på noen koselige kvinner.

 

Hjelp oss litt: hvem er de koseligste kvinnelige offentlige personene dere vet om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Erna Solberg virker koselig :P

Skrevet

Stig Johansen heter han :)

 

Jeg liker disse damene:

Hadia Tajik

Mina Hadjian

Wenche Myhre

Kari Traa

Pia Tjelta

Line Verndal

Hege Schøyen

Skrevet

Eli Rygg og Hege Schøyen er herved med i programmet! De andre nådde ikke helt gjennom det koselige nåløyet for meg og samboer! Hehe :)

Skrevet

Lise Fjellstad og Hanne Krogh er utrolig koselige da. :)

Skrevet

Kari Svendsen! Soleklart!

 

Anonym poster: df6922b2382cd40eac100da14431d0c9

Skrevet

Jeg og samboeren sitter og fabulerer om å lage et tv-program hvor vi skal samle alle de koseligste offentlige personene vi vet om, og de skal sitte rundt et bord og drikke kaffe og snakke om livet. Foreløpig ser lista over deltakerne sånn ut:

 

- Trond Viggo Torgersen

- Erik Thorstvedt

- Finn Bjelke

- Johann Kaggestad

- Legen i Lyngbø og Hærlands Big Bang (hvis noen vet hvem det er :P)

 

Men det slår oss at vi ikke kommer på noen koselige kvinner.

 

Hjelp oss litt: hvem er de koseligste kvinnelige offentlige personene dere vet om?

Mette-Marit

 

Anonym poster: d56d017e26a71bb38fb7f2d4216ac9b9

Gjest Antarctica
Skrevet

Stig Johansen heter han :)

 

Jeg liker disse damene:

Hadia Tajik

Mina Hadjian

Wenche Myhre

Kari Traa

Pia Tjelta

Line Verndal

Hege Schøyen

 

Jeg har mye til overs for disse damene, men forbinder dem ikke med "kos"...

Hva med Anne Grosvold?

Skrevet

Ragnhild Sælthun Fjørtoft,

May Britt Andersen,

Pia Borgli,

Dronning Sonja,

Aud Schønemann.

Skrevet

Listen er herved utvida til: *trommevirvel*

 

- Eli Rygg

- Hege Schøyen

- Ingrid Espelid Hovig

- Hanne Krogh

- Kari Svendsen

Skrevet

Stig Johansen heter han :)

 

Jeg liker disse damene:

Hadia Tajik

Mina Hadjian

Wenche Myhre

Kari Traa

Pia Tjelta

Line Verndal

Hege Schøyen

 

Jeg har mye til overs for disse damene, men forbinder dem ikke med "kos"...

Hva med Anne Grosvold?

 

Anne Gossevold? Knis

 

Kanskje? Syns hu ser så streng ut. Men hey, dette er ikke en skjønnhetskonkurranse. Hu er oppe til vurdering.

Skrevet

Ragnhild Sælthun Fjørtoft,

May Britt Andersen,

Pia Borgli,

Dronning Sonja,

Aud Schønemann.

Blir nok litt vanskelig for Aud S å være med på dette :(

 

Anonym poster: d56d017e26a71bb38fb7f2d4216ac9b9

Skrevet

Lista er utvida med ett mannlig medlem til også: Hallgeir Kvadsheim (fra luksusfellen)

 

Ellers ligger lista ganske høyt for å komme med her altså, så bare ett av forslagene over kom med, og det er May Britt Andersen

Skrevet

Hun som lager mat på tv 2, Wenche!

Hun er veldig lite koselig IRL :/

 

Anonym poster: d56d017e26a71bb38fb7f2d4216ac9b9

Skrevet

Vi kom på et nytt medlem: Ingrid Bjørnov!

Skrevet

Vår Staude var den første jeg tenkte på :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Hun som lager mat på tv 2, Wenche!

Hun er veldig lite koselig IRL :/

 

Anonym poster: d56d017e26a71bb38fb7f2d4216ac9b9

Men Ingerid Espelid Hovig påstår selv at hun er er hissig furie - så disse trivelige tv-kokkedamene er kanskje noen ulvinner i fåreklær???

Skrevet

Vår Staude og hvis dere skal ha med en mann til: Fabian Stang

Skrevet

Hun som lager mat på tv 2, Wenche!

Hun er veldig lite koselig IRL :/

 

Anonym poster: d56d017e26a71bb38fb7f2d4216ac9b9

Men Ingerid Espelid Hovig påstår selv at hun er er hissig furie - så disse trivelige tv-kokkedamene er kanskje noen ulvinner i fåreklær???

 

:o I så fall er Ingrid Espelid strøket av lista. Med mindre hu vil diske opp med noe godt til lunsj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...