babygirl<3 Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Jeg lurer på å kjøpe leilighet men har ikke helt klart å forstå hva en andelsleilighet er. og JA, jeg vet at det høres dumt ut og at jeg virker helt lost - men det er mitt første boligkjøp og begynner læreprosessen nå Hehe Vil det si at jeg kjøper meg inn i leiligheten, at jeg ikke har selveie på en måte?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Borettslagsleilighet. Anonym poster: ab99a44131f71c321f1472458e6ad0df
mamma_til_gutt Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 Det er borettslag. Altså du eier egentlig ingenting. Borettslaget eier leiligheten, og du kjøper evt en bruksrett (borett) gjennom å finansiere en andel/leilighet
<3 2G <3 Skrevet 23. januar 2013 #5 Skrevet 23. januar 2013 Vi har andelsleilighet, slipper mye styr med økonomi om det er ett veldrevet borettslag med lave fellesutgifter. Du eier jo retten til å bo i leiligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå