Gå til innhold

Tannbleking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp tatt to runder med tannbleking. Er det noen av dere som vet når ømheten i tannkjøttet forsvinner? Det iser også endel, og tennene føles kalde. Vil dette gå bort etterhvert?

Anonym poster: 3b938879b4bd80e0d8feef54d3358a7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags tannbleking bruker du? jeg sitter faktisk nå med tannbleking på og jeg bruker opalescence. Det kan ise fryktelig i starten når jeg setter skinnen på, men det gir seg ganske raskt. Eller, kanskje ikke ising,- det kjennes mer som at det borres i tanna, men som sagt det gir seg raskt. Har ikke opplevd ising etterpå.....

Anonym poster: 509171d820de7dc078a94a629d5a93b6

Skrevet

Bruker Philips sin, husker ikke i farta hva mer den heter. Den er kjøpt hos tannlege, og skinnene er tilpasset mine tenner. Jeg bare syns det er så fryktelig ubehagelig! Jeg tok en runde igår, og en idag, og idag blødde jeg fra tannkjøttet. Burde vel kanskje ringe tannlegen...

HI

Skrevet

Bruker Philips sin, husker ikke i farta hva mer den heter. Den er kjøpt hos tannlege, og skinnene er tilpasset mine tenner. Jeg bare syns det er så fryktelig ubehagelig! Jeg tok en runde igår, og en idag, og idag blødde jeg fra tannkjøttet. Burde vel kanskje ringe tannlegen...

HI

Sånn hadde jeg det med blekestrips. Gikk over etter noen dager, men turte ikke bleke mer før det hadde gått en ukes tid

Anonym poster: 2d96453d420f466c211f43979587c459

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har også prøvd blekestrips, fra Crest, men som du sier holdt ikke resultatet seg særlig lenge.

Har derfor gått over til å bruke skinne og gel og det gir kjempebra resultat :)

Jeg har kjøpt kit og senere bare fylt på med ekstra gel. Kjøpte det fra <a href="http://www.tannblekinghjemme.no/produkter/tannblekingkit">tannblekinghjemme.no</a>

Anonym poster: 67fa2ff947268e8f44d49b9f12bdcb3b

Gjest Antarctica
Skrevet

Isingen kan du dessverre komme til å beholde på livstid. Jeg angrer på blekingen av den grunn, kan ikke spise en softis en gang... :-(

Skrevet

Jeg har gjort dette tidligere. Hos meg varte isingen i et par - tre uker før det gikk over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...