Gå til innhold

En mann...4 koner.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tlc, hva synes dere ? Kunne dere levd slik ?

Anonym poster: 8fceb0535c0e5f5d76a3441834a74b09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville heller vært en av 4 koner, og hatt litt tid for meg selv enn å ha 4 menn og løpt som en galning mellom husholdningene og aldri hatt tid til å slappe av ;)

Skrevet

ville heller hatt 4 menn :) med en dyrisk sex drift :) aaahhh... de hadde vert noe de ;)

Anonym poster: b086a10e55d5979d0ef5ce24b490c9c3

Skrevet

Tror nok jeg kunne tilpasset meg en slik tilværelse ja, men ikke nå når jeg først kjenner til og elsker tilværelsen med mannen min. Aldri om jeg hadde delt han. Det er nok noe annet når noen går inn i det med viten om hva de begir seg ut på fra starten av. :)

Skrevet

He he he, ja nå tenkte vi likt HI ;)

Hilsen hun med den andre tråden.

Anonym poster: 5b82af64d1c8cc1f8df03ca794f146f6

Skrevet

Hvis de trives med det er det greit nok for min del, har ikke noe imot de som velger en slik livstil. Men jeg tror nok at jeg foretrekker å ikke dele på samboer :)

Skrevet

Heller fire menn enn at jeg er av de fire.

Skrevet

Ja, det høres ut som dn drøm! Helt seriøst, jeg kunne gjerne tenkt meg å leve sånn. Men jeg ser jo også problemene der kan medføre.

Anonym poster: 814d9f3cd274d2b6eeac4e520d4b311b

Skrevet

Ja, det høres ut som dn drøm! Helt seriøst, jeg kunne gjerne tenkt meg å leve sånn. Men jeg ser jo også problemene der kan medføre.

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...