Gå til innhold

Det går jo helst bra!


Cosinus3

Anbefalte innlegg

Hei,

Mange blir bekymret av å lese her og at det ikke går bra. Jeg vil at vi skal minne hverandre på at det for mange går bra og at vi fortsatt er gravide, uavhengig av formen. Det er jo ca 90% sannsynlighet nå for at det blir baby til høsten.

Hurra jeg er fortsatt gravid - lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver og tenke positivt jeg og. Har begynt å venne meg til tanken på at det blir en tredje, men virker fortsatt surrealistisk. Derfor klarer jeg ikke helt å tenke positivt. Er så mange rare tanker i huet. Gleder meg til 1.kontroll hos lege og ul i uke 12, blir litt mer virkelig da. Er bare så leeeeeenge til! 6+1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nummer 3, og ja det er en del rare tanker, men prøver det jeg kan å glede meg. Selv om det føles litt som galskap å få en baby igjen så vil jeg jo ha flere barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er viktig å tenke positivt og la være med å bekymre seg for mye, selv om det også skal være plass til bekymringer her inne.

 

Må jo ikke bli sånn at folk ikke tør å skrive bekymringsinnlegg, fordi man er redd for å spre negativitet (vet at det var ikke det du mente Cosinus3), så kanskje vi bare skal bli enda flinkere til å dele oppturene med hverandre også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne statistikken inne på 2.trimester:

 

STATISTIKK 

5-8 uke 89,2% sjanse for at det går bra

9-12 uke 93,8% sjanse for at det går bra

13-16 uke 96,3% sjanse for at det går bra

17-20 uke 98,9 sjanse for at det går bra

21-24 uke 99,3% sjanse for at det går bra

25-28 uke 99,8% sjanse for at det går bra

 

Jeg håper ikke at folk blir stresset av disse tallene da, selv blir jeg roligere. Det går jo stort sett bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det synes jeg også. :) Det er mange skrekkhistorier på nett nettopp fordi mange har behov for å dele hva de har gått i gjennom, men jevnt over så går det jo stort sett veldig, veldig fint med de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...