Gå til innhold

Nelly/Nellie eller Nella..


Anbefalte innlegg

Skrevet

...?

 

Anonym poster: 598bcfd0b11e9e6445a274cea323024e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Nelly best, men det er det jeg er mest vant med.

 

Brød, melk, leverpostei, Nelly det skal jeg kjøpe til deg! (håper jeg ikke er den eneste som husker det :) )

Skrevet

synes Nella er finest. Liker navn som ender på a og tenker på Kelle Hamptons søte lille Nella.

 

Anonym poster: f344889907da09b76b8e42ec2e10ff9d

Skrevet

Jeg liker best Nella. Mannen min vil ha Nelly.

 

Klarer ikke bestemme oss!

 

HI

 

Anonym poster: 598bcfd0b11e9e6445a274cea323024e

Skrevet

Hva med Nelle da? Fått sansen for det etter at en i klassen til barnet mitt begynte der...

 

Anonym poster: c746f591cd0cfa9286be36b0ac2989a8

Skrevet

Hva med Nelle da? Fått sansen for det etter at en i klassen til barnet mitt begynte der...

 

Anonym poster: c746f591cd0cfa9286be36b0ac2989a8

 

Første tanke: liker, andre tanke: neller..... :) HI

 

Anonym poster: 598bcfd0b11e9e6445a274cea323024e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...