Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 ...? Anonym poster: 598bcfd0b11e9e6445a274cea323024e
Von Hertelhofen Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Jeg liker Nelly best, men det er det jeg er mest vant med. Brød, melk, leverpostei, Nelly det skal jeg kjøpe til deg! (håper jeg ikke er den eneste som husker det )
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 synes Nella er finest. Liker navn som ender på a og tenker på Kelle Hamptons søte lille Nella. Anonym poster: f344889907da09b76b8e42ec2e10ff9d
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #5 Skrevet 23. januar 2013 Jeg liker best Nella. Mannen min vil ha Nelly. Klarer ikke bestemme oss! HI Anonym poster: 598bcfd0b11e9e6445a274cea323024e
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #6 Skrevet 23. januar 2013 Hva med Nelle da? Fått sansen for det etter at en i klassen til barnet mitt begynte der... Anonym poster: c746f591cd0cfa9286be36b0ac2989a8
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #7 Skrevet 23. januar 2013 Hva med Nelle da? Fått sansen for det etter at en i klassen til barnet mitt begynte der... Anonym poster: c746f591cd0cfa9286be36b0ac2989a8 Første tanke: liker, andre tanke: neller..... HI Anonym poster: 598bcfd0b11e9e6445a274cea323024e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå