Gå til innhold

5-6 år mellom barna. Anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan syns du det var?

Dattera mi får jo ikke en lekekamerat i heimen akkurat. Men alltid greit å ha et søsken?

Anonym poster: c4ae4a020807324c625aabce54c51ef3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mye,men funker jo;) 5 og halvt år eldre enn broren min :) alltid hatt et god forhold :) Glad det er bare nesten 2 år mellom min og stesønnen min :)

Skrevet (endret)

Har fem år mellom de to yngste, fått veldig mye hjelp av mellomste som er en veldig flink storesøster. Funker greit hittil, men nå er minste fortsatt bare baby da.

Jeg er 6år eldre enn broren min, han har alltid vært en liten plagsom "drittunge", men nå som vi er voksne har vi et godt forhold.

Endret av EnBlå&ToRosa
Skrevet

Det er da ingenting 13 år mellom mine.

Anonym poster: b413b62ac3c4580e828c8e6678fefd31

Skrevet

Meg og min søster er det fem år mellom. Vi har ikke vært nære i oppvoksen, men vi har hatt mye glede av hverandre. Men som min mor sier så kranglet vi vannvittig mye frem til vi kom i tennårene. Da syns min storesøster det var greit å ha en yngre søster, for da kunne hun bruke meg som unnskyldning til veldig mye rart. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært med henneit og dit, sitti i bilen for å vente på henne mens hun snakker med den og den.

Nå er vi veldig nære, og henger sammen som to erteris igrunn. Jeg fikk barn før henne, og hun startet produksjonen når jeg var ferdig så vi har barn som har mye glede ut av hverandre, og det gjør forholdet vårt enda bedre.

Jeg har selv to tette barn, ser hvor mye mer glede de har sammen enn a meg og min søster hadde. Men de krangler likemye som jeg og min søster gjorde. Mne barn har mer felles interesser enn hva meg og min søster hadde også. Min søster var skikkelig jente jente og jeg var gutte jente, så det er nok litt derfor vi ikke var så mye sammen.

Anonym poster: e7646e006565945a98e6d4544aa469ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...