Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Var nettopp hos KK for utredning av inkontinens, som jeg da hadde....MEN....han konstanterte ganske tidlig livmor/skjedefremfall også.Var egentlig ikke derfor jeg var der, men hadde hatt en mistanke om det. Fikk innvilget operasjon for dette uten spørsmål. Men skal/bør jeg gjøre det? Har jo en liten en på ca.19 mnd ved operasjonstidspunkt - og må ha hjelp til all bæring, løfting, husarbeid og sykemelding. Er redd at hele "stasen" detter ut om jeg ikke gjør det!?? Kan mest sannsynlig velge om jeg vil ta operasjon ved KK Haukeland eller Volvat (har helseforsikring via jobb) HVEM kan dette best - hva velger jeg? Noen som har noen erfaringer/tips om dette så blir jeg glad Anonym poster: cc5f2529f6c5aeabac70a5bc447f2212
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Var nettopp hos KK for utredning av inkontinens, som jeg da hadde....MEN....han konstanterte ganske tidlig livmor/skjedefremfall også.Var egentlig ikke derfor jeg var der, men hadde hatt en mistanke om det. Fikk innvilget operasjon for dette uten spørsmål. Men skal/bør jeg gjøre det? Har jo en liten en på ca.19 mnd ved operasjonstidspunkt - og må ha hjelp til all bæring, løfting, husarbeid og sykemelding. Er redd at hele "stasen" detter ut om jeg ikke gjør det!?? Kan mest sannsynlig velge om jeg vil ta operasjon ved KK Haukeland eller Volvat (har helseforsikring via jobb) HVEM kan dette best - hva velger jeg? Noen som har noen erfaringer/tips om dette så blir jeg glad Anonym poster: cc5f2529f6c5aeabac70a5bc447f2212 Ingen erfaring med denne type opr. Men ville valgt KK any day! Anonym poster: ff0d18483db7bef9f40f69e656245d50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå