Gå til innhold

Rosa bæresjal til gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ha rosa bæresjal til gutt? Jeg tenker at jeg er jo uansett en jente, og synes det rosa/sølv sjalet til ellevill er så vakkert... Er jo meg det er knytt på?

Eller blir det rart? Mannen vil ha et oransje, men det kler jeg ikke i det hele tatt, så tenkte vi kan ha ett hver. Må vel uansett ha forskjellig lengde, så.

Anonym poster: 78bb686b50b8efb104a6924509dcd33e

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Pass deg, guttebabyer i rosa tøy blir jo homser. Det er bevist.

Skrevet

Da vil du få maange kommentarer på hvor søt jente du har :P

Men selvsagt kan du bruke det om du vil, men jeg ville heller valgt sort, brun, naturhvit osv. :)

Skrevet

Spiller forsåvidt ingen rolle. Gutten min har bla rosa tutekopper. Men tenker som "Sunnybeach er 3 barnsmor:)" at du nok kan få en del kommentarer på hvor søt jente du har. Men om dette er noe du kan leve med er det vel griet. Er forsåvidt enig i at orange ikke er noe fint.

Anonym poster: d499fa993e4207bbb4bed6f02c72ef74

Gjest Antarctica
Skrevet

Det er da ikke et klesplagg, men et hjelpemiddel for mor.

Skrevet

Blir vel det samme som å ha rosa barnevogn til gutt? Vår gutt har rødt bilsete <3 hehe

Anonym poster: e078d454523103f7ceb26aad4d636c37

Skrevet

Vel, mannen min har flere rosa t-skjorter... Som han har kjøpt selv. Og han er hverken homo eller femi altså.

Gjest Antarctica
Skrevet

Betryggende å høre! Det bet ikke på ham, da?

Skrevet

Nope! Men tviler på han ble båret i sjal i det hele tatt, og definitivt ikke rosa, så mulig det var det som reddet ham...

Gjest Antarctica
Skrevet

Herregud. Si fra til HI, straks. Dette kan gå galt. Han må vente til etter 20-årsdagen med å ha på rosa tekstiler. Jeg ville unngått rosa tannbørste også!

Skrevet

Selvfølgelig. Gutter kan godt bruke litt rosa. Og tro det eller ei, jenter kan også bruke blått. :o I dag har gutten vår atter en gang trava rundt i grått og rosa ullundertøy. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...