Gå til innhold

ingen spire hos oss :(


megogknotten

Anbefalte innlegg

Da var det over for oss allerede. Sukk..

Håper vi kommer etter om veldig kort tid. Lykke til dere her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen spire her heller... Håper det går neste gang:-) lykke til!

det var trist å høre,håper å se deg igjen snart!

heier på dere ihvertfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så trist :( Håper dere lykkes snart igjen!!

 

Kan jeg spørre hvordan dere fant det ut? Og hadde alt virket normalt frem til nå? Er selv livredd for at noe skal være galt... Særlig med tanke på at mange på jobb vet om det nå. Men har ingen grunn til å mistenke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist! Opplevde det samme selv i desember, ble utrolig mange tårer!

 

Heldigvis er jeg allerede gravid igjen, håper det går like raskt for deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul for å sjekke ut blødning jeg har hatt noen dager, ble igrunn ikke så lei meg som jeg hadde trodd! Men vet at nå er det bare å kjøre på så sitter den nok neste gang!:-) sø ønsker alle september mamma'er alt godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på videre jenter!

Lykke til:-)

 

 

jeg skal på tidlig UL neste uke... hadde influensa i vel en uke ( mors uke 4)... og høy feber. Det var nylig et stort oppslag i Aftenposten om at det kan være skadelig ev dødelig for fosteret så tidlig i svangerskapet. (iiik)

Krysser fingre!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist :( Håper dere lykkes snart igjen!!

 

Kan jeg spørre hvordan dere fant det ut? Og hadde alt virket normalt frem til nå? Er selv livredd for at noe skal være galt... Særlig med tanke på at mange på jobb vet om det nå. Men har ingen grunn til å mistenke noe.

 

Jeg var på sykhuset for å sjekke hvorfor jeg hadde så vondt på høyre side av magen. Da hadde jeg nettopp testet positivt. På UL så de at noe var på gang og fikk UL en uke senere for å følge med på cyste og graviditet ( om det var en normal graviditet så ville de ikke gjøre noe med cysten) ei uke etter var det litt forandring, men de var fortsatt usikker. Måtte vente enda ei uke for å se om det ble noen utvikling. Den var på mandag. De så jeg var gravid, men at mer skulle ha skjedd innen nå.. Så skal tilbake om to uker hvis ikke kroppen ordner opp selv.. :(

HCG prøven burde vært på 22 000 den var bare på 13000... så da var det over sa de. Mistet alle symptomene mine denne uken også. Bråstopp (selv om dette kan skje i et normalt svangerskap også, uten at det er noen fare).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...