Butterfly84 Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 For nå er jeg sliten. Tårene bare triller. Jeg er ute i uke 34 og kjenner meg sliten. Har ikke barnehage til lille skatt på 18 mnd, og jeg elsker den ungen over alt på jord, men må innrømme at jeg er sliten nå. Har litt hjelp et par dager i uken fra et familiemedlem, men ellers er det ikke hjelp å få. Jeg vet at jeg ikke har grunn til å klage, før i tiden måtte jo mor være husmor og passe sine 10 barn når de gikk høygravide, var liksom ikke noe spørsmål, men nå føler jeg meg sliten... Sånn, måtte bare få det ut...
Snuppelupp1988 Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Det er helt lov til å være sliten Har bare en på fire måneder, men sitter barnevakt for mitt tantebarn på 16 måneder passet han under graviditeten og etterpå. Å skal stå respekt av dere som går gravide med flere barn For det lille trollet sliter meg ut bare etter fem timer
Februargullet2013 Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 Synd det ikke hjelper og klage da Dritt lei her også,er så sliten, over følsom og sint. og jeg er i uke 38 + 5 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå