Himmel og hav Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 (endret) ...om at hun fortsatt ikke liker at du moser når du tar henne på brystene!" Den reklamen er virkelig et lyspunkt i den ellers så traurige reklametåka Om jeg blir lottomillionær en dag, så skal jeg vurdere å bruke noen kroner på det viset: "Vi vil også minne om at klokka går selv om man spiller dataspill, klærne ikke spaserer inn i vaskemaskinen av seg selv, og at når du har sagt at du skal dra i butikken, så må du faktisk gjøre det før stengetid. Nå tilbake til kampen! " Endret 23. januar 2013 av "Himmel og hav"
Gjest Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 (endret) Mannen min blir faktisk fornærmet over denne reklamen. Herregud... Men det stemmer jo. Hardt når sannheten innhenter de. Endret 23. januar 2013 av Gjest
DotM Skrevet 23. januar 2013 #6 Skrevet 23. januar 2013 Er en av de få bra reklamene som går på tv om dagen, må trekke litt på smilebåndet hver gang den kommer
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #7 Skrevet 23. januar 2013 ...om at hun fortsatt ikke liker at du moser når du tar henne på brystene!" Den reklamen er virkelig et lyspunkt i den ellers så traurige reklametåka Om jeg blir lottomillionær en dag, så skal jeg vurdere å bruke noen kroner på det viset: "Vi vil også minne om at klokka går selv om man spiller dataspill, klærne ikke spaserer inn i vaskemaskinen av seg selv, og at når du har sagt at du skal dra i butikken, så må du faktisk gjøre det før stengetid. Nå tilbake til kampen! " Ja, den og den Netcom reklamen fra Harstad "2 for 1".. Fantastiske reklamer! Byen min <3 Anonym poster: c433c119213dcd997bf1edf3e45a5f3c
CaptainHindsight Skrevet 23. januar 2013 #8 Skrevet 23. januar 2013 Det uttrykket hennes på slutten er bare så ubeskrivelig søtt!
ispia87 Skrevet 23. januar 2013 #9 Skrevet 23. januar 2013 ...om at hun fortsatt ikke liker at du moser når du tar henne på brystene!" Den reklamen er virkelig et lyspunkt i den ellers så traurige reklametåka Om jeg blir lottomillionær en dag, så skal jeg vurdere å bruke noen kroner på det viset: "Vi vil også minne om at klokka går selv om man spiller dataspill, klærne ikke spaserer inn i vaskemaskinen av seg selv, og at når du har sagt at du skal dra i butikken, så må du faktisk gjøre det før stengetid. Nå tilbake til kampen! " Ja, den og den Netcom reklamen fra Harstad "2 for 1".. Fantastiske reklamer! Byen min <3 Anonym poster: c433c119213dcd997bf1edf3e45a5f3c Helt enig, endelig en bra fremstilling av nord norge :-)
Himmel og hav Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2013 ...om at hun fortsatt ikke liker at du moser når du tar henne på brystene!" Den reklamen er virkelig et lyspunkt i den ellers så traurige reklametåka Om jeg blir lottomillionær en dag, så skal jeg vurdere å bruke noen kroner på det viset: "Vi vil også minne om at klokka går selv om man spiller dataspill, klærne ikke spaserer inn i vaskemaskinen av seg selv, og at når du har sagt at du skal dra i butikken, så må du faktisk gjøre det før stengetid. Nå tilbake til kampen! " Ja, den og den Netcom reklamen fra Harstad "2 for 1".. Fantastiske reklamer! Byen min <3 Anonym poster: c433c119213dcd997bf1edf3e45a5f3c Er det den kinosaken med de ungdommene som ber de eldre på kino? Den er nydelig!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #11 Skrevet 23. januar 2013 Som ekstrem Liverpoolfan så elsker jeg den reklamen. :-) Er flott i seg selv også da, ikke bare sangen. Anonym poster: 074bd0157001d9e64598184937057a09
Countess Skrevet 23. januar 2013 #12 Skrevet 23. januar 2013 ...om at hun fortsatt ikke liker at du moser når du tar henne på brystene!" Den reklamen er virkelig et lyspunkt i den ellers så traurige reklametåka Om jeg blir lottomillionær en dag, så skal jeg vurdere å bruke noen kroner på det viset: "Vi vil også minne om at klokka går selv om man spiller dataspill, klærne ikke spaserer inn i vaskemaskinen av seg selv, og at når du har sagt at du skal dra i butikken, så må du faktisk gjøre det før stengetid. Nå tilbake til kampen! " Ja, den og den Netcom reklamen fra Harstad "2 for 1".. Fantastiske reklamer! Byen min <3 Anonym poster: c433c119213dcd997bf1edf3e45a5f3c Er det den kinosaken med de ungdommene som ber de eldre på kino? Den er nydelig! Ja, er den. Fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #13 Skrevet 23. januar 2013 Han gutten i kinoreklamen er prikk lik eksen min som han var da jeg traff han. Og han var fra Harstad han også. Sprøtt. Anonym poster: 662d6821d76d8cb23b38a69e2140702c
Gilette Skrevet 23. januar 2013 #14 Skrevet 23. januar 2013 Jeg liker ikke den reklamen. Fotball er fotball, og ingenting skal forstyrre min mann når han ser kamper. Men når det er sagt så er han langt flinkere til å rydde og vaske enn jeg er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå