Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39448332&kwUnica= Han liker egentlig å kle seg i rødt, men usikker på om denne er for "jentete"....Han er 10 år. Anonym poster: 135774f1cd51b2db39c6c8e5be28fb62
Snupi27 Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 Jeg ser ikke problemet i at en gutt kan bruke den
SameSara Skrevet 23. januar 2013 #4 Skrevet 23. januar 2013 Gutter kler rødt og en gutt kan fint bruke den jakken
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #5 Skrevet 23. januar 2013 Javisst! Anonym poster: 6bd152798a1a6585b5706de3c34aba58
Gjest meg mamma? Skrevet 23. januar 2013 #6 Skrevet 23. januar 2013 Hvis den ikke har typisk jentefasong, så ser jeg ikke noe problem med at han kan ha den. Mange gutter som er fine i rødt
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #8 Skrevet 23. januar 2013 SkjorteKJOLEN?? Anonym poster: c4074cc3dec5433e6a49bf8a7cf9931a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #9 Skrevet 23. januar 2013 SkjorteKJOLEN?? Anonym poster: c4074cc3dec5433e6a49bf8a7cf9931a Nei, Bergans Jakken. Anonym poster: 85595f5d28e7f0d8afb2eaf5b21834e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå