Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Ååååh det er endelig litt vær til og ut å leke. men har frostbitt av første grad på hender og lepper. men har også nå et åpent munner. vil ikke opp i 2. Grads forfrysing heller.. noen med erfaringer?. Jeg reagerte kraftig i går da jeg satt i sofaen å frøys.. brukte litt helosan. da blei det først levelig ille så bra.. :-) har ikke noen annen krem eller noe heller. går det fint tru..? Det er bittert , lit vind og ca 17 minus ute... :-\ Anonym poster: 56d5e6b477b7411c4d9c94e46eb5e57c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 .... Anonym poster: 56d5e6b477b7411c4d9c94e46eb5e57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå