Gå til innhold

frostbitt er noe dritt!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååååh det er endelig litt vær til og ut å leke. men har frostbitt av første grad på hender og lepper. men har også nå et åpent munner. vil ikke opp i 2. Grads forfrysing heller.. noen med erfaringer?. Jeg reagerte kraftig i går da jeg satt i sofaen å frøys.. brukte litt helosan. da blei det først levelig ille så bra.. :-) har ikke noen annen krem eller noe heller. går det fint tru..? Det er bittert , lit vind og ca 17 minus ute... :-\

 

Anonym poster: 56d5e6b477b7411c4d9c94e46eb5e57c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....

 

Anonym poster: 56d5e6b477b7411c4d9c94e46eb5e57c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...