Gå til innhold

Deformert keisersnittarr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en jente på 22 år som har fått 2 barn på keiserlig vis begge to( pga komplikasjoner)

Nå er minstemann 8 mnd og jeg har kommet meg tilbake i form, og vekten er der den skal være igjen. Men arret mitt etter keisersnittet plager meg noe enormt. For det første er det altfor langt opp, langt over bikinilinjen) men det vet jeg at det ikke er noe å gjøre med uansett.

Det verste er at på høyresiden av arret er det en svær bul ut, stikker omtrent 2 cm ut og utgjør 4 cm av arret. Det er ubehagelig å trykke på den og hvis jeg klemmer den, kjennes det ut som jeg kan kjenne invollene mine(ekkelt jeg vet, unnskyld for ekle detaljer) bulen er helt myk, og den henger nestem nedover..

På 6 ukers kontrollen nevnte jeg bekymringene til legen min, men han sa bare at det trengte mer tid til å leges og at det ville rette seg..

Noen som har vært borti lignende, og operert? Jeg nekter å ha en så stygg mage, så har veldig lyst til å få operert bort denne bulen.

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til fastlegen din og hør om du kan henvises for arrkorreksjon. Mange får litt skjemmende arr etter hastesnitt eller dersom de ikke tar det nok med ro etter KS slik at sårflatene får tilheles i fred.

Anonym poster: 535f2218a15c6c09de9effe5d01b3269

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...