Maya med nr.3 Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Æsj, har en stor hemoroide i rompa! Tror iallefall det er det. Var litt plaget for 4 mnd siden, men jeg fikk dyttet de inn igjen og jeg smurte med sheriproct. Har vært bra en god stund nå men i helgen spratt det ut en diger en. Den er ca på str med en baby drue, litt hard og blå og jeg får ikke dyttet den inn. Den gjør litt vondt men ikke så mye. Har brukt salve siden mandag men har ikke blitt noe bedre. Skal til lege i morgen, få sjekket om det faktisk er en hemoroide også håper jeg han kan få den bort, med en gang. 7 mnd siden fødsel nr.3. Flere som har hatt dette? Hvordan forløp det?
Foccacia Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Man skal behandle i 4-6 uker. Hadde det etter fødsel nr.1 og de begynner å komme igjen nå, er gravid 6 mnd på vei.
firebarnsmum Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Du kan prøve å legge på isbiter, det gjør at blodårene trekker seg sammen og hemoriden blir mindre. Legg isbitene i et stykke tøy, ellers blir det for kaldt:)
Medulla Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Leste en plass om ei som tok et kålblad, tørket det litt å la det i sprekken over natta. Det ble visst et himla søl, men funket.. Har ikke prøvd det da:P
Maitrollet Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 Pass på at du ikke er hard i magen, spis druer, rosiner, svisker og annet som gjør ting litt smidigere.
Lykkelig gift Skrevet 31. januar 2013 #6 Skrevet 31. januar 2013 Start dagen med å spise en banan. Få i deg nok fiber, væske, frukt og grønt. Dette hjalp ihvertfall for meg.
Lykkelig gift Skrevet 31. januar 2013 #7 Skrevet 31. januar 2013 Start dagen med å spise en banan. Få i deg nok fiber, væske, frukt og grønt. Dette hjalp ihvertfall for meg.
Strandloppa og lillebror Skrevet 31. januar 2013 #8 Skrevet 31. januar 2013 Høres ut som hemoroide, ja. Har du prøvd å klemme den sammen med tommel og pekefinger for å trykke blodet tilbake? Isbit, som noen andre her nevner kan prøves hvis ikke du får til å trykke den flat med en gang. Når du har fått presset den sammen, dytter du den inn i endetarmen. Pass på å dytte den inn hver gang du merker at den har falt ut. Så fortsetter du å behandle med salve, og gjerne stikkpiller også. Dette funka for meg. Det er no herk, men det blir snart bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå