Gå til innhold

Mannen ble sur da han fant

Anbefalte innlegg

Skrevet

vibrator og glidemiddel i skuffen min...

Vi har det siste året hatt sex 5-6 ganger fordi HAN ikke har lyst for tiden. Ikke hatt noe i 2013 enda. Samtidig så blir han sur fordi jeg benytter meg av plastikk fantastikk fordi JEG har da ikke mista lysten i det hele tatt. Hvem av oss er urimelig? Jeg mener at selv om han ønsker å leve i cølibat og kan hindre meg i å ha sex med ham, så kan han da ikke bli sur for eller forby meg til å ha sex med meg selv? Jeg flørter ikke med andre, er aldri på byen, chatter ikke med noen på nett med seksuell undertone slik at han ikke har noe grunn til å bli sjalu. Men jeg har også drifter, og selv om plastikk ikke er det samme som sex med ham, som jeg gjerne ønsker men aldri får, så må jeg nesten få lov til å gjøre det? Hva mener dere?

Anonym poster: b666f11b9f325e46d2b1137c5c7df207

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke helt normalt å ha vibrator og glidemiddel da? Lever i 2013...

Bruker stadig det for å piffe opp sexlivet vi da :-)

Synes vel mannen din var i overkant sær, og hvertfall når han selv ikke vil ha sex!

Anonym poster: 7efeabc318b70d723272d031463b50c4

Skrevet

Selvfølgelig skal du få lov til det, er min mening! Hvis han ikke kan tilfredsstille deg må du da få lov til å gjøre det selv, hva mener han du skal gjøre? Mener han at du skal undertrykke lysten da?

Anonym poster: e9dbdc4201a2cb885d826c25ada08694

Skrevet

Hadde hengt mannen din langt opp på veggen og gitt han noen saftige gloser. Gir ikke han deg sex så klart du har rett på å hjelpe deg selv. Burde han ta seg sammen og få deg på rygg istedet for å bli sur ;)

Anonym poster: e43d05afb30c95d015977061dd7a078f

Skrevet

Selvfølgelig kan han ikke nekte deg å ta saken i egne hender.

Men så var det mannfolk og egoet deres da. Hva hadde du tenkt om du fant en plastfitte i skuffen hans?

Han føler seg nok litt mindreverdig og reagerer deretter.

Men har dere snakket om dette, skikkelig? Altså hvorfor han ikke ønsker sex, og hvordan du føler deg når du blir avvist?

Skrevet

Spør hva han blir så sur for. Og påpek at det beviser at DU ennå har lyst, det er han som er "problemet".

Skrevet

HAHA! Tuller du? Ble han virkelig sur? Min fyr elsker om han finner ut at jeg har brukt slike saker... ;)

Hvorfor ikke by mannen med på ei runde med Plastikk Fantastisk? Si han skal legge fra seg den sure mina, så skal du vise han hvor deilig det er med godsakene han fant i skuffa di... :)

Anonym poster: 6eee7397b375dbd48169d6b56d1f5dc3

Skrevet

Men så var det mannfolk og egoet deres da. Hva hadde du tenkt om du fant en plastfitte i skuffen hans?

Men har dere snakket om dette, skikkelig? Altså hvorfor han ikke ønsker sex, og hvordan du føler deg når du blir avvist?

Fleshlight eller hånda hans; uansett hvordan han velger å kose seg på/med egen hånd (haha), så tar jeg meg ikke nær av det :P

Skrevet

Fleshlight eller hånda hans; uansett hvordan han velger å kose seg på/med egen hånd (haha), så tar jeg meg ikke nær av det :P

Mange damer gjør visstnok det- selv om de selv har leketøy i bøtter og spann. ;)

Skrevet

Nei, får ingen annet svar enn at han ikke har hatt lyst de siste månedene. Hva jeg hadde tenkt om jeg fant en plastfitte i skuffen hans? At det kanskje var på tide å ha sex snart? Hadde forresten aldri havnet i slik situasjon siden jeg aldri har avvist en partner med mindre jeg er utslitt, akkurat har født eller veldig syk, noe man ikke kan være i over 1 år sånn uten videre.

HI

Skrevet

Nei, får ingen annet svar enn at han ikke har hatt lyst de siste månedene. Hva jeg hadde tenkt om jeg fant en plastfitte i skuffen hans? At det kanskje var på tide å ha sex snart? Hadde forresten aldri havnet i slik situasjon siden jeg aldri har avvist en partner med mindre jeg er utslitt, akkurat har født eller veldig syk, noe man ikke kan være i over 1 år sånn uten videre.

HI

Da får han nå bare bli sur da. Han kan som sagt ikke bestemme over ditt sexliv med deg selv.

Skrevet

HAHA! Tuller du? Ble han virkelig sur? Min fyr elsker om han finner ut at jeg har brukt slike saker... ;)

Hvorfor ikke by mannen med på ei runde med Plastikk Fantastisk? Si han skal legge fra seg den sure mina, så skal du vise han hvor deilig det er med godsakene han fant i skuffa di... :)

Han ønsker ingen former for klining, sex og sånt. Så tror ikke akkurat det virker. Han har rett og slett mistet interessen på sex med meg.

HI

Skrevet

HI

Da får han nå bare bli sur da. Han kan som sagt ikke bestemme over ditt sexliv med deg selv.

Hahaha, det tenker jeg også, men kjipt når mannen sitter og surmuler.

HI

Skrevet

Kanskje han sliter med impotens? Sikkert ikke noe som er så lett å innrømme. Og så føler han veldig på at han ikke er "mann" nok når du må ty til andre hjelpemidler?

Mener virkelig at du kan ta sexen i egne hender altså, men det er nok en grunn til at han reagerer slik han gjør.

Har dere snakket ordentlig sammen om hvorfor han ikke har lyst?

(om det er impotens kan det være et tidlig tegn på bla. hjerte og karsykdommer)

Kan jo ikke bare være lett for deg heller da om han ikke vil ha sex med deg.

Anonym poster: b06a59e6e05d9bdd2b5affd2ee861948

Skrevet

Kanskje han sliter med impotens? Sikkert ikke noe som er så lett å innrømme. Og så føler han veldig på at han ikke er "mann" nok når du må ty til andre hjelpemidler?

Mener virkelig at du kan ta sexen i egne hender altså, men det er nok en grunn til at han reagerer slik han gjør.

Han vil som sagt ikke snakke om det og anser ikke manglende sex som et problem. Han sier at han aldri har hatt noe problem med potensen før, og at han bare ikke har lyst nå.

HI

Skrevet

Du som burde være sur på han, ikke han på deg. Surmul tilbake, og be han enten stille opp som en "ekte mann" (vel, det finnes penere måte å si det på da), eller så kan han snakke med deg om hvorfor han ikke vil. Så lenge han nekter begge deler, vil du fortsette med Plastikk Fantastisk.

Skrevet

Hva er det han er sur for? Kanskje komme til bunns i det? Sliter han med driftene sine? Kanskje et sårt punkt for han.

Sure mannfolk er jeg sterk motstander mot. Mannen min hadde heller ikke likt det, men han hadde nok hatt forståelse om han ikke gav meg det jeg ville ha.

Skrevet

Hmm jeg har mindre lyst enn mannen og sier ikke noe på at han bruker leketøy, men hadde nok reagert litt hvis jeg plutselig fant noe sånt i skuffen hans som jeg ikke visste om fra før. Men det er fordi vi er veldig åpne med hverandre om alt sånt, så jeg hadde stusset på at han hadde holdt det skjult for meg. Det han har av sånne ting har han fått av meg. ;)

Anonym poster: e540843d083a54213da8fc115847fa5a

Skrevet

Han vil som sagt ikke snakke om det og anser ikke manglende sex som et problem. Han sier at han aldri har hatt noe problem med potensen før, og at han bare ikke har lyst nå.

HI

Høres ut som en egoistisk kjerring han der. På tide å gi han en oppstrammer. Sex avler sex for min del, og sikkert for mange andre også.

Skrevet

Jeg hadde gått på veggen hvis mannen plutselig ikke ville ha sex lenger! Hadde blitt gal!

Jeg ville ikke ha akseptert at en mann bare mister lysten sånn uten videre. Det er ikke normalt!

Dvs det er "normalt" i den forstand at det er en god del menn som begynner å slite med potensen. Men for mange av dem så er det noe å gjøre slik at de igjen kan få tilbake lysten og potensen. Det er jo ofte ikke lysten det er noe galt med (selv om det er det de hevder), men det at de er redd pga manglende potens.

Jeg hadde bedt mannen om å gå til legen. Hvis alt var bra ville det vært sexolog, parterapeut og/eller akupunktur på ham.

Hvis han hadde nektet dette ville jeg sikkert ha mistenkt utroskap. For en normalt frisk mann har sexlyst, eller ønsker å ha det.

Og jeg kunne ikke har levd med en frisk mann i årevis uten et sexliv!

Siden mannen din føler seg så truet av dine sexleketøy, HI, så vil jeg tro at det er potensen som egentlig er problemet hans. Da vil også ditt sexleketøy virke enda mer truende på ham, fordi han blir erstattet.

Uansett så er det han som må ta tak i problemet og som må ville å gjøre noe med det.

Anonym poster: 6fd8d7675ce8f004ff93ece8707444f5

Gjest Antarctica
Skrevet

Hva du putter i hufsa di skal da han gi bengen i, så lenge det ikke involverer en annen mann.

Trodde alle mennesker hadde sånt i skuffen jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...