Gjest Yzma Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Jeg var hjemme fra jobb tre dager forrige uke pga migrene. Ble bedre i løpet av fredag, men da ble eldstejenta syk så måtte hente henne i barnehagen. Hadde ei grei helg, frem til forkjølelsen kom snikende på søndagskvelden. Siden da har jeg pustet med munnen og smurt lipsyl på leppene for harde livet, snufset, hostet, nøset og snørret så det rekker for et helt liv. Nesa er sår etter all snufsingen, halsen er vond og hodet holder på å sprekke. Nesespray biter ikke på den nesten-helt-tette-nesa, så jeg høres ut som Darth Vader til tider. Takk og lov så har jeg en engel av en mamma som henter ungene i barnehagen, slik at jeg og gubben får pleid hverandre litt når han kommer hjem fra jobb. Syteklagesutre-innlegg!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 I hear you girl. Var utslått av forkjølelse og ørebetennelse fra 16 til 26 desember, og forrige torsdag ble jeg jammen syk igjen. På an igjen med øredråper, hostesaft, Kleenex og nesespray. Hoster som en gal om natta, så blir dårlig med søvn også. Vil bli frisk NÅ! Anonym poster: 06a9ce35f3a2dbd72b4ea1f731012d83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå