Gå til innhold

Noen som har barn på Facebook? Konto stoppet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren i huset kommer ikke inn på fb eller instagram. Noen andre som opplever dette nå?

Anonym poster: 2508c15c3c1add5d2bac632c9772ba9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er datteren din da, er hun under aldersgrensen?

Håper da virkelig de begynner med strengere kontroller og hiver ut de som lyver på alderen og får facebook kontoer før de er gamle nok. Har jo vært snakk om at de skal bli strengere og følge bedre opp, facebook er ikke for små barn!

Anonym poster: f280f85bc7143d9e7cc42e5f2604f56b

Skrevet

Hvor gammel er datteren din da, er hun under aldersgrensen?

Håper da virkelig de begynner med strengere kontroller og hiver ut de som lyver på alderen og får facebook kontoer før de er gamle nok. Har jo vært snakk om at de skal bli strengere og følge bedre opp, facebook er ikke for små barn!

Nååååw, så hissigpropp da!

Anonym poster: 6a77f4345fd9c3c666cb4d84cd07d6d0

Skrevet

kjenner mange barn på face og de er under aldergrensen

Skrevet

Enig med første anonym som svarte jeg, synes det er helt på sin plass å sperre kontoene til barn med falsk identitet (lyve på alder) selv om det er med foreldrenes velsignelse - hva slags holdning er det å lære barna sine, at dokumentforfalsking er helt ok?

Skrevet

kjenner mange barn på face og de er under aldergrensen

Og det er interessant fordi?

Anonym poster: 930c44f9974e40d42dbb256a636da1a8

Skrevet

Dattra til ei vennine fikk sperret både Facebook og instagram kontoene her om dagen. Hun er vel 11 år. Hun åpnet ny konto begge stedene dagen etter så jeg

Skrevet

Hva er aldersgrensen da?

Anonym poster: de31042b3abab5248c2790e506546c82

Skrevet

Hva er aldersgrensen da?

Anonym poster: de31042b3abab5248c2790e506546c82

13 år

Anonym poster: 1a3d56f9e92ebe2430f199c5508bbda4

Skrevet

Min datter er 12 år og har fått sperret sin instagram konto. Helt sikkert fordi hun er under aldersgrensen.

Anonym poster: cfcaa41ddbc110171a3134785ab0d085

Skrevet

Er ikke hissigpropp i det hele tatt jeg, men synes det er helt feil å lære barna at det er greit å lyve på alderen for å omgå lover og regler..

Så derfor synes jeg det er bra om de begynner bli strengere med kontrollen og sperrer kontoene til de som er under aldersgrensen.

Skrevet

Jeg er opptatt av at vi foreldre skal være godet forbilder for barna, Da min datter ble 12år, så skulle hun får FB fordi det var aldersgrensen.......trodde jeg! Det viste seg at aldersgrensen var 13år, og jenta måtte finne seg i å vente et år til.

Det gikk greit det også...........hva lærer vi egentlig våre barn om vi sier at de bare skal "lyge" på alderen for å komme inn på FB!?

Og om det blir gjort, så er det faktisk en kriminell handling! ...mange som ikke tenker over det!

Skrevet

Jeg er opptatt av at vi foreldre skal være godet forbilder for barna, Da min datter ble 12år, så skulle hun får FB fordi det var aldersgrensen.......trodde jeg! Det viste seg at aldersgrensen var 13år, og jenta måtte finne seg i å vente et år til.

Det gikk greit det også...........hva lærer vi egentlig våre barn om vi sier at de bare skal "lyge" på alderen for å komme inn på FB!?

Og om det blir gjort, så er det faktisk en kriminell handling! ...mange som ikke tenker over det!

Ikke sant, de foreldrene som tillater dette kan ikke akkurat si så mye den dagen ungen kommer inn på nattklubb med falsk leg. kjøper øl på butikken før de er 18 e.l. heller, de har jo tross alt lært dem hjemme at aldergrenser ikke er så nøye....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...