IceNose Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Jeg mangler ammepute og lurer på om dere har noen anbefalinger? Jeg stod på Barnevognhuset å så på de forskjellige de har der. Da har man en med bomull,en med små kuler og en med store kuler. Jeg likte bomull best og ser for meg at de andre kan bli litt slappe etterhvert. Hva har du/anbefaler du?
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Kjøpte amme pute, brukte den 1 gang, og aldri igjen.... Var bare i veien... Funket bra på de gammle slitne lenestolene på varsel, men ikke hjemme.... Var bedre ed en vanlig pute, ellrr bare et teppe...
Ane Elise Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 Signer Mammatil2, jeg brukte også vanlig pute eller sofapynte pute til det formålet
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. januar 2013 #4 Skrevet 23. januar 2013 Har også en ammepute liggende, ble prøvd en gang, og siden har den ligget på et kott.. Så det var en helt unødvendig utgift for meg ja.. :-)
mamma i november!(2005) Skrevet 23. januar 2013 #5 Skrevet 23. januar 2013 Duger kun til å sove i senga med når man sliter med bekkenet å er stor i magen
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. januar 2013 #6 Skrevet 23. januar 2013 Aha.. Kanskje jeg skal riste støvet av den og ta den med i senga... Strever med bekkensmerter når jeg skal sove. Takk for tipset. :-)
Mammatilettgull+en spire Skrevet 23. januar 2013 #7 Skrevet 23. januar 2013 Jeg har en ammepute som heter cozyfix. Den ble hyppig brukt da hun var helt ny. Men bruker den ikke så mye lengere, hun er blitt 5 mnd og spiser ikke like hyppig.Men gull værd for å spare skuldre og armer. Slipper å ordne på den, bare å ta den rundt livet så er man good to go.
Aleteia Skrevet 23. januar 2013 #8 Skrevet 23. januar 2013 Har en anmepute med sånne små kuler i. Veldig fornøyd, godt brukt! Men viktig at du prøver før du kjøper at den passer deg - at den er rett størrelse!
IceNose Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2013 Takk for tips Jeg tror jeg kommer til å prøve en ammepute Er det ikke noe for meg så kan jeg jo selge den
Frufluffy Skrevet 24. januar 2013 #10 Skrevet 24. januar 2013 Jeg liker med kuler syns sen kan formes bedre. Brukte den også i senga ved bekken plager
super_s Skrevet 25. januar 2013 #11 Skrevet 25. januar 2013 Jeg forguder ammeputa mi og den har vært i bruk til alskens formål de siste åra. Ikke bare som ammepute, men også som noe(n) å holde rundt når gubben er borte og til støtte under nåværende svangerskap til bekken og rygg. <3ammeputa mi<3
Rediken Skrevet 25. januar 2013 #12 Skrevet 25. januar 2013 Ammeputa har blitt skapfyll her i gården. Funket bedre med tepper og vanlige puter :-)
Lille&Liten Skrevet 25. januar 2013 #13 Skrevet 25. januar 2013 Jeg har nettopp fått nr to, og synes ammepute er gull. Hadde en sånn med bomull til førstemann, som var helt grei. Men nå som jeg ventet nr. to, investerte jeg i en cozyfix, siden mange i min forrige barselgruppe var veldig fornøyd med den. Og jeg er kjempefornøyd. Ligger som regel flere ute på Finn. Jeg kjøpte min på Lekmer til 799.
Ingunn89 Skrevet 25. januar 2013 #14 Skrevet 25. januar 2013 Kjøpte min på finn til 100 kr. Fra babydan med små "kuler" i. Tenkte det ar greit å ikke svi av 500-1000 kr på noe keg ikke visste om ville bli brukt. Mange på finn er jo fortsatt i orginalpakke! Bruker den i senga nå (kjempegodt!) så får jeg se om den er noe særlig å bruke til amming. Tror da det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå