SagflisiHåret Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Så det på vg, for de som er interessert!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Ingen store overraskelser på den listen Anonym poster: 4eaa1cfd4b9534648d5696b4284f986f
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 Nei, den var fryktelig kjedelig og bekrefter mitt inntrykk til fulle. Veldig mange barn heter det samme. Skjønner ikke at folk ikke kan se at det finnes massevis av flotte navn. Anonym poster: fcee29ede96bdc33303f545fc4fc6dbb
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #4 Skrevet 23. januar 2013 Jeg var ikke klar over at Oskar var så høyt på lista, jeg som egentlig hadde planlagt at det var en liten Oskar i magen min Anonym poster: 6e398fd20a20ef3d84a488a14fa9c37a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #5 Skrevet 23. januar 2013 Emma og Lucas Finn på noe annet a! Anonym poster: b2e3944fc032d700fc66415f582d321d
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #6 Skrevet 23. januar 2013 Og jeg er den merkelige personen som faktisk ikke bryr meg det døyt om hvilke navn som var mest populære i 2012 når jeg skal velge navn til mitt barn, men heller hva jeg synes er fint! Valgte navn lenge før jeg så noen topp 10-liste. Dessverre blir jeg vel dømt og sett ned på siden navnet jeg har valgt er meget høyt opp på topp 10-lista. Jeg er vel "kjedelig", "uoppfinnsom" og "følger strømmen", til tross for at jeg kun valgte ut fra mitt eget hjerte og hva jeg synes er fint. Anonym poster: 67b108d5daf52f427e7fd5eb2b388549
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #7 Skrevet 23. januar 2013 Såååå lei av lucas!! Aldri likt det, skjønner ikke helt greia med det navnet.... Anonym poster: 5fe6ff2f5fab5ce9ce166fe35fbd9da9
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #8 Skrevet 23. januar 2013 Og det er fotsatt bare 3, 2, 1 eller 0 menn/gutter som heter Carosander i Norge i dag. Anonym poster: 593764df089f0bb8a8b73ee470bdc545
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #9 Skrevet 23. januar 2013 Jeg var ikke klar over at Oskar var så høyt på lista, jeg som egentlig hadde planlagt at det var en liten Oskar i magen min Anonym poster: 6e398fd20a20ef3d84a488a14fa9c37a Jeg også. Eller Ella. Anonym poster: 2f94f8832fe9976efdf5b27067ef20bb
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #10 Skrevet 23. januar 2013 Je ble så glad da jeg så de navnene! Ingen tullenavn, bare ordentlige og fine normale navn til en liten person. Har igjen fått troen på menneskeheten siden f.eks charosander ikke var ett av navnene :-) Anonym poster: 49f2c04e230c8754290918141d0adcbb
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #11 Skrevet 23. januar 2013 Je ble så glad da jeg så de navnene! Ingen tullenavn, bare ordentlige og fine normale navn til en liten person. Har igjen fått troen på menneskeheten siden f.eks charosander ikke var ett av navnene :-) Anonym poster: 49f2c04e230c8754290918141d0adcbb Carosander/charosander er jo bare tulle navn. Nå er det bevist enda en gang at det er maks tre stykk som heter det. Anonym poster: 593764df089f0bb8a8b73ee470bdc545
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #12 Skrevet 23. januar 2013 Om man tenker på at det er over 400 kommuner i Norge, og det mest brukte guttenavnet er brukt litt over 500 ganger, så er ikke tettheten av 'Lukaser' født i 2012 nødvendigvis så veldig stor. Min gutt har et navn som ligger inne på 'ti på topp', men er jammen ikke mange andre med det navnet her i området. Så kan ikke si jeg tar så mye hensyn til denne statistikken når jeg velger navn til mine barn. Anonym poster: 79d67b25bb8f3aa2ee262462911b6201
Musemorbr / Skrevet 23. januar 2013 #13 Skrevet 23. januar 2013 Je ble så glad da jeg så de navnene! Ingen tullenavn, bare ordentlige og fine normale navn til en liten person. Har igjen fått troen på menneskeheten siden f.eks charosander ikke var ett av navnene :-) Anonym poster: 49f2c04e230c8754290918141d0adcbb Carosander/charosander er jo bare tulle navn. Nå er det bevist enda en gang at det er maks tre stykk som heter det. Anonym poster: 593764df089f0bb8a8b73ee470bdc545 Det er bare en, og jeg håper for alt i verden han vokser opp til å bli en sterk og trygg person. Ikke fordi jeg synes det er noe galt med navnet hans, men på grunn av all dritten han finner fra dette forumet den dagen han googler seg selv.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #14 Skrevet 23. januar 2013 Det er jo en grunn til at de navnene er mest populære da,nettopp fordi mange synes de er fine. Mange foreldre tror barna blir mere spesielle av å ha sjeldne stygge og hjemmelagde navn.. jeg har selv et uvanlig navn,noe jeg hatet i hele barndommen.Barn ønsker bare å være som alle andre,ikke skille seg ut! Jeg har for lenge siden bestemt meg for Lucas,synes det er et nydelig navn og kjenner ingen som heter det.Finnes ingen Lucas eller Nora i storebror sin barnehage som er stor og midt i oslo.Det er flere med stygge navn som Olav,Esther,Astrid,Eirik og Elida.Det er navn som passer på et sykehjem. Anonym poster: 3b727ae761a4aa55fe4298e3828ce601
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå