Gå til innhold

Inspirert: Småbarn og utdanning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i sommer. Er det mulig å bruke (deler av) permisjonen på å begynne på mastergraden sin?. Studiet er samlingsbasert og det er fem samlinger i halvåret som går over to dager. Har mann som kan bidra og passe baby, og mamma har også lovet å trå til som barnevakt når jeg må lese+på skolen. Oppmøteplikt er 75%.

Dette forutsetter selvsagt at alt er som det skal med baby og at den vil ta flaske i tillegg til morsmelk.

Noen som har erfaringer? Innspill? Er dette galskap? Er det egoistisk av meg å bruke deler av permisjonen på dette? Tenker at jeg stiller sterkere på arb.markedet med en påbegynt MA enn "bare" en BA.

Anonym poster: 13636c16e52631569d4fc3b99b558e2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På 5 året med studier med barn. Har nå to. Tatt bachelor, årsstudie og nå master. Alle studiene har vært samlingsbaserte på deltid og jeg har jobbet vedsiden av... Det ene året tok jeg to deltidsstudier (deler av master og deler av årsstudiet)

Ikke galskap! Har du motivasjon til å gjøre det nå, så gjør du det nå! Det er da det går!

Jeg leser på kvelder, når de har sovet på dagen og når de er i barnehagen. Pappaen er flink til å hjelpe til å avlaste hvis jeg må gjøre noe på E.middag/kveld/helger.

Har ikke hatt permisjon fra studiene.

Anonym poster: cb16c68b6c8b4736f49bd97dc11c6365

Skrevet

Det kommer veldig an påhvordan babyen blir. HVis det blir en rolig en som sover mye, går det sikkert ganske greit, men ellers tror jeg nok det kan bli tøft.

Anonym poster: ed7f2b46524fe7e0745aea69fda2926d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...