Gå til innhold

Hvorfor er

Anbefalte innlegg

Skrevet

- det så jævla dyrt med ski-sko i str 28!!!!!! de varer jo bare ett år ca så er de for små likevel!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi folk kjøper uansett.

Skisko ville eg kjøpt brukt utan å mukke, dei blir jo ikkje mykje slitt.

Skrevet

så på finn.no men fant ingen i str jeg trenger :( for akkurat hadde jeg og kjøpt brukt! :)

Skrevet

Trøst deg med at det er lett å selge de brukt på finn når de er for små hos dere :)

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Husker skiene til søsknene mine hadde en sånn stålfjær dom man festet rundt vintersko. Dette er ca 20 årsiden, og ski var så bredde at de nesten kunne gått slalåm med de, men barneski kunne med fordel hadd sko fester til vintersko

Gjest sug lut
Skrevet

Trikset er jo å gå på loppemarked/sportsmesser og fortløpende kjøpe skistøvler i alle nummer større enn det ungen har nå, så du hvert år kan gå i boden og plukke ut brukelige, som så sirkulerer tilbake til loppis til våren. Min yngste påpekte nettopp at dette var aller første gang hun hadde helt nye skistøvler (OG ski OG staver, faktisk) og det stemmer - nå er hun oppe i voksne str og da varer de også lenger og er verd å legge penger i.

Jeg har forøvrig ski fra loppemarked selv, de kosta 25 kroner for ti år siden og funker som pikk i Grete.

Skrevet

Ja de har slike loppiser her og men det er på våren eller høsten så det passet helt feil for meg at bhg til jenta fant ut at de ullfora skiskoene hun har nå er for små, de mener at man skal få 2 tykkullsokker pluss en pekefinger ned i skoen for at de skal være passelig! hun får nå 1 ullsokk pluss en finger ned i skoene!!!

Gjest sug lut
Skrevet

Ja de har slike loppiser her og men det er på våren eller høsten så det passet helt feil for meg at bhg til jenta fant ut at de ullfora skiskoene hun har nå er for små, de mener at man skal få 2 tykkullsokker pluss en pekefinger ned i skoen for at de skal være passelig! hun får nå 1 ullsokk pluss en finger ned i skoene!!!

Det høres komplett idiot ut, så lenge hun har det varmt nok. Men om det når er sånn er det der det sirlig oppstilte framtidslageret av skistøvler kommer inn.
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Grunnen til at de sier det er vel for at vi skal kjøpe sko som er litt store og som de kan vokse i? Eller har jeg tatt feil?

Jeg ville tatt på ungen noen gode sokker og brukt skoene denne sesongen også, høres jo ut som de passer :)

Når våren kommer kan du jo gjøre som Luten, gå på loppemarked :)

Skrevet

Med tre unger tripp trapp skisko, har vi utvalget luten snakker om. Utrolig deilig å få ting unna når nummer tre vokser ut av dem. Får jo masse plass i boder og aaaner ikke hva jeg skal gjøre med all plassen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...