Gå til innhold

drapstiltalt i sigrid-saken


Anbefalte innlegg

Skrevet

ser at politiet ikke vet hvordan, hvorfor eller når sigrid ble drept?

kan man få en tiltalebesluting uten at dette er "på plass"?

 

håper noen som har greie på det, kan svare.

den saken er så forferdelig, syns jeg

 

Anonym poster: ecbfd9cbed068614b559029df0e193c9

 

Jeg vil tro det, siden de har spor som peker på at hun har vært levende og hardt skadd i campingvognen hans, for så å bli funnet død bak bygget der han jobbet.

 

Anonym poster: 6bb32791d824cdefdadba544754d1865

4

 

i en campingvogn INNI den pallesentralen?

bodde han der?

 

høres sprø ut. fullstendig nuts.

han slo jo ned en dame med en jernstang for et par år siden og ble erklært utilregnelig. damen fikk kraniebrudd. uff

 

Anonym poster: ecbfd9cbed068614b559029df0e193c9

 

Etter å ha lest bloggen hans så har jeg i mitt stille sinn konkludert med at han er fullstendig nuts ja.

En person med svært tunge psykologiske problemer som nekter å innse at det er han det er noe galt med. Nekter å ta i mot hjelp.

Slike personer er det ikke rart reagerer og lever slik han gjorde.

helt enig i at mannen er kokko. MEN det er faktisk slik at både mannen og familien flere ganger har forsøkt å be om hjelp, men ikke fått det. De har ringt til helsevesenet og sagt at han er uttilregnelig, sier at han kke vet hva han kan komme til å gjøre osv. "ta pillene dine, så snakkes vi om en stund" var svaret de fikk. Det har vært klart for familien og kjente at mannen er syk i mange år, men de har ikke fått den hjelpen de har bedt om. I Norge ser det ut til å være slik at man må gjøre noe så alvorlig som dette, før man skjønner alvoret og burer en inne. Skremmende. Det finnes nok mange tikkende bomber i dette landet :(

 

Anonym poster: b304aa2927591b2bac01eebb0d523083

 

Ja, men så på nyhetene i går at han fortsatt ikke vil samarbeide, det er ikke han det er noe galt med sier han.....

Da skjønner jeg ikke det du sier om at både han og familien har tatt kontakt med helsevesenet og bedt om hjelp....?

Håper bare han får behandling og at han ikke kommer ut i samfunnet igjen.

Kan hende han ba om hjelp da han var mindre gal enn nå? Jeg trodde han var broren til S og ikke M?

 

Anonym poster: 6bb32791d824cdefdadba544754d1865

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser at politiet ikke vet hvordan, hvorfor eller når sigrid ble drept?

kan man få en tiltalebesluting uten at dette er "på plass"?

 

håper noen som har greie på det, kan svare.

den saken er så forferdelig, syns jeg

 

Anonym poster: ecbfd9cbed068614b559029df0e193c9

 

Jeg vil tro det, siden de har spor som peker på at hun har vært levende og hardt skadd i campingvognen hans, for så å bli funnet død bak bygget der han jobbet.

 

Anonym poster: 6bb32791d824cdefdadba544754d1865

4

 

i en campingvogn INNI den pallesentralen?

bodde han der?

 

høres sprø ut. fullstendig nuts.

han slo jo ned en dame med en jernstang for et par år siden og ble erklært utilregnelig. damen fikk kraniebrudd. uff

 

Anonym poster: ecbfd9cbed068614b559029df0e193c9

 

Etter å ha lest bloggen hans så har jeg i mitt stille sinn konkludert med at han er fullstendig nuts ja.

En person med svært tunge psykologiske problemer som nekter å innse at det er han det er noe galt med. Nekter å ta i mot hjelp.

Slike personer er det ikke rart reagerer og lever slik han gjorde.

helt enig i at mannen er kokko. MEN det er faktisk slik at både mannen og familien flere ganger har forsøkt å be om hjelp, men ikke fått det. De har ringt til helsevesenet og sagt at han er uttilregnelig, sier at han kke vet hva han kan komme til å gjøre osv. "ta pillene dine, så snakkes vi om en stund" var svaret de fikk. Det har vært klart for familien og kjente at mannen er syk i mange år, men de har ikke fått den hjelpen de har bedt om. I Norge ser det ut til å være slik at man må gjøre noe så alvorlig som dette, før man skjønner alvoret og burer en inne. Skremmende. Det finnes nok mange tikkende bomber i dette landet :(

 

Anonym poster: b304aa2927591b2bac01eebb0d523083

 

Ja, men så på nyhetene i går at han fortsatt ikke vil samarbeide, det er ikke han det er noe galt med sier han.....

Da skjønner jeg ikke det du sier om at både han og familien har tatt kontakt med helsevesenet og bedt om hjelp....?

Håper bare han får behandling og at han ikke kommer ut i samfunnet igjen.

Kan hende han ba om hjelp da han var mindre gal enn nå? Jeg trodde han var broren til S og ikke M?

 

Anonym poster: 6bb32791d824cdefdadba544754d1865

 

Aner ikke hvem fyren er jeg, eller hvem han er i familie med. Det eneste jeg vet er at jeg aldri har lyst å treffe fyren på gata.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...