Gå til innhold

Blir gaaaaal av sopp!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVER gang jeg og mannen har sex så får vi sopp begge to!!! Denne gangen veldig kraftig....Hva kan være grunnen til det?????

Anonym poster: 4097bb3a53b283309a67df5b367dad5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få en time hos en hudlege, de er spesialister på dette :) Det finnes mange gode behandlingsmåter som fungerer :)

Anonym poster: 0f0f73e9f807d9cc18d40269793fe024

Skrevet

Jeg skal bestille legetime...nå er jeg lei canesten!! Men skjønner ikke hva dette kan være...har jeg det hele tiden da så bryter det ut da vi har sex????

Skrevet

Er du. Diabetikere? Folk med diabetes er veldig plaget, med alle former for sopp... Men det skal ikke være så enkelt å smitte, som hver gang.... Tror nok ikke dere er helt kvitt det mellom rundene... Men dra til legen begge to, det kan være en enkel løsning på det.

Skrevet

Bruker dere glidemiddel eller kondom? Om vi bruker det blir jeg verre. Tisser rett etter sex og bruker ikke såpe innom leppene da det gjerne dreper viktige bakterier. Bomullstruser! en kur med 6 tabletter og krem+ en par tabletter til måtte til for å knekke den til meg sist, og nå har jeg ikke hatt plager på flere mnd. Snakk med lege, kan være bakteriell vaginose, og da må det sterkere skyts til.

Skrevet

Ja, og husk å behandle mannen og, ellers smitter dere bare hverandre.

Skrevet

Han må behandles, han får jo like vondt som meg stakkars....Det må jo være meg det kommer fra??Nå skal det sies at vi ikke er no flinke til å fullføre kuren, men kjenner jo ingenting før etter vi har hatt sex...Merkelige greier! Men nå skal alt prøves...cbfm viser max i dag så burde hatt en runde i halmen, men....kan vel ikke det da??

Skrevet

Og nei, jeg er ikke diabetiker og ikke bruker vi glidemiddel....

Skrevet

Bruker asan såpe å vaske meg med...kanskje slutte med det da? Men føler jo jeg må vaske meg der nede....hmm

Skrevet

Må fullføre kuren, ellers blir ikke problemet borte. Kjør på, ikke farlig å ta kur om du skulle bli gravid. Snakk med legen om å få tatt prøver for å være sikker på at det "bare" er sopp.

Skrevet

Bruker asan såpe å vaske meg med...kanskje slutte med det da? Men føler jo jeg må vaske meg der nede....hmm

Bruk dåpen rundt men ikke mellom leppene om du skjønner? Bruk bare dusjen og skylle med mellom leppene, gjorde stor forskjell til meg og mange andre jeg kjenner som plages med sopp. Kroppen renser seg naturlig selv der, så trenger ikke såpe innom ytre labia.

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1358934350' post='144968891]

Bruk dåpen rundt men ikke mellom leppene om du skjønner? Bruk bare dusjen og skylle med mellom leppene, gjorde stor forskjell til meg og mange andre jeg kjenner som plages med sopp. Kroppen renser seg naturlig selv der, så trenger ikke såpe innom ytre labia.

Okey, skjønner :) Må være sopp...canesten hjelper jo iløpet av noen timer....Men skal kontakte lege om ikke tablettkuren hjelper nå....

Skrevet
:D Ta den hestekuren med 6 tabletter, den er super :)
Skrevet

da skal jeg begynne med den bare eggløsningen er over...vil ikke tro de tablettene er no særlig spermvennlig :)

Skrevet

Jeg hadde sopp på brystene under amming som aldri gikk over. La om kostholdet en periode der jeg etter beste evne unngikk sukker og gjær. Eneste som hjalp. Følte meg også mye bedre generelt, stabilt blodsukker og gikke endel ned i vekt!

Sopp vokser av sukker og gjær, mater du den ikke, skal den gå over.

Lover deg at det er verdt å prøve. Google candida el.l., så kommer det opp masse kostholdsråd.

Lykke til!

Skrevet

Les litt om bakteriell vaginose.

Kan være det er det du/dere sliter med.

Forårsakes av ubalanse i bakteriekulturen i skjeden din

-og den ubalansen 'tipper helt over' dersom dere har sex og

mannen kommer i deg da sæd er basisk og skjeden skal være sur.

Les deg opp -for er det BV, så hjelper ikke Canesten..

Anonym poster: 765709931d45db6a04ef946bbf9fbb8e

Skrevet

Forresten, glemte en ting, yougurt naturell kan du smøre nedentil. Og kjøpe på helsekost melkesyrebakterier eller hva det nå heter, fremmer et surere miljø i kroppen.

Skrevet

Jeg skal på hestekur med antibiotika nå over lengre tid og må ta probiotika og unngå sukker, svin, alkohol, koffein og melkeprodukter for å unngå blant annet sopp...

Anonym poster: 2801148694d30c33358d0e017a30912a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...