Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Jeg hentet sønnen min i bhg i går. Han er to år. De var ute en tur da jeg kom så han reiste hjem med lua han hadde hatt på ute. Når vi kommer hjem og tar av lua legger jeg merke til at han har en skikkelig blåveis i panna med et lite kutt midt i. Ikke noe dypt sår men nok til at jeg ville rense litt. Var ikke noe blod i lua. Han sa at han hadde slått seg og at "noen dytta meg". De sa ingenting om det da jeg henta i går. Når vi kommer i dag sier pedleder til ham "oi, har du slått deg"? Ja, så sier jeg at jeg skulle til å spørre hva som hadde skjedd fordi han hadde merket da han kom fra bhg i går. Og så svarer dama "nei, det hadde han nok ikke, skjedde ikke noe her i går". Så ser hun sur ut og går. What!!?? Jeg ble litt paff og fikk ikke sagt noe mer for hun gikk jo! Anonym poster: 2bf3022c388de44ef8a44eb12e2fe4be
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Det var såpass merkelig oppførsel at jeg faktisk hadde gått etter henne og forlanget et svar! Anonym poster: bcae12cf469be3669e8063ec4c636740
LuiLii Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 Det var såpass merkelig oppførsel at jeg faktisk hadde gått etter henne og forlanget et svar! Anonym poster: bcae12cf469be3669e8063ec4c636740 Det hadde jeg også gjort.
mbea Skrevet 23. januar 2013 #4 Skrevet 23. januar 2013 Oi.. Det var da unødvendig av ped leder å bli sur. Jeg tipper gutten din er som jenta mi, og ikke har tid til å ha vondt når de leker,, jeg ser det selv med jenta mi hjemme når det er venner på besøk. Hun slår seg, biter tennene sammen og fortsetter leken. Jeg var akkurat lik selv når jeg var liten. Så er ikke så bekymret for noen blå merker. Skjønner at de ikke legger merke til alt når jenta selv ikke gir beskjed om at hun slo seg. Men ville satt pris på at de i Bhg følgte såpass med at sår osv blir renset når det trengs. Så langt har Snuppa bare fått blåmerker, men hun er enda liten da..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #5 Skrevet 23. januar 2013 What?!? Jeg hadde tatt det videre med styrer tvert! Jobber selv i bhg og slik oppførsel er uakseptabelt! Når du VET at det må ha skjedd i bhg så kan hun høre med noen av de andre voksne om de har fått med seg hva som har skjedd og hvis hun ikke finner ut av det må hun bare beklage til deg at de ikke har sett hva som skjedde... Gutten må da ha grått ved et slikt merke + sår så da bør de sjerpe seg hvis de ikke vet hva som har skjedd. Men ett slikt svar hadde jeg aldri godtatt og heller aldri svart en forelder! Anonym poster: 2a050e56391becb985bacfe382bd997e
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 23. januar 2013 #6 Skrevet 23. januar 2013 Gå til leder... Kanskje hadde hun en dårlig dag, men det skal ikke gå ut over deg da...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #7 Skrevet 23. januar 2013 Jeg hadde ringt til ped. leder og spurt hva som egentlig skjedde. Hadde hun fortsatt nektet hadde jeg forklart henne at jeg vet at dette ikke skjedde hjemme og dersom ingen på avd. kunne fortelle hva som har skjedd ville jeg tatt kontakt med styrer. Makan til dårlig oppførsel! Anonym poster: e5c7c10bb3489622daa8f7e3312ae039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå