Gå til innhold

Puerto Rico!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Sitter å ser litt på sydenturer til sommeren! Kom over noen hotell i puerto rico...noen som har vært i puerto rico? erfaringer? anbelfaling av hotell? Har sett litt på ett som heter Puerto Azul!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært på Puerto Azul med to barn på 4 og 10. Det var fint der, men kaos med bassengene.. Vi var mer på stranden :) var så heldig å arve litt lenger nylig, så nå blir det ny tur, men på et annet hotell. Colina mar mener jeg det heter :)

Skrevet

Har vært i puerto 2 ganger. Jeg vil anbefale litt utenfor (arguineguin). Mye roligere og vakrere. Puerto er mere "partyplass".

Skrevet

Har vært flere ganger i Puerto Rico, og opplever det ikke som en partyplass. Det er litt hvordan man selv gjør det. Har hørt det generelt er veldig rolig der på sommeren, vi har bare vært på vinteren. Kan uansett anbefale hotell Revoli :)

Skrevet

Jeg opplever heller ikke Puerto Rico som partyplass. Var der første gang i 1985, og har vært der flere ganger senere, sist for et drøyt år siden. Har bodd på Puerto Azul, helt greit, men ligger veldig høyt opp. Ganske lang og bratt vei til stranda.

Anbefaler som over her heller Revoli. Bedre standard og mye bedre beliggenhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...