heddapedda Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Jeg har 3 barn og kroppen sliter litt etter dette. Jeg trener litt og spiser ok sunt, men den magen er liksom bare ødelagt. Derfor har jeg i det siste vurdert litt bukoperasjon (sammensying av magemuskler). Er det noen andre som vurderer dette, og da lurer jeg på litt hvorfor/og hvorfor ikke Takk
Bonanza Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Jeg har 3 barn og kroppen sliter litt etter dette. Jeg trener litt og spiser ok sunt, men den magen er liksom bare ødelagt. Derfor har jeg i det siste vurdert litt bukoperasjon (sammensying av magemuskler). Er det noen andre som vurderer dette, og da lurer jeg på litt hvorfor/og hvorfor ikke Takk Jeg venter nr 3 nå i februar. Jeg vil se an hvordan magen min blir etter dette. Blir den ikke bra, så tar jeg bukoperasjon . Magen så grei ut etter barn nr 2, men får se hva dette svangerskapet gjør med buken ... Merket du stor forskjell på magen fra 2 til tre svangerskap ?
heddapedda Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2013 Jeg har 3 barn og kroppen sliter litt etter dette. Jeg trener litt og spiser ok sunt, men den magen er liksom bare ødelagt. Derfor har jeg i det siste vurdert litt bukoperasjon (sammensying av magemuskler). Er det noen andre som vurderer dette, og da lurer jeg på litt hvorfor/og hvorfor ikke Takk Jeg venter nr 3 nå i februar. Jeg vil se an hvordan magen min blir etter dette. Blir den ikke bra, så tar jeg bukoperasjon . Magen så grei ut etter barn nr 2, men får se hva dette svangerskapet gjør med buken ... Merket du stor forskjell på magen fra 2 til tre svangerskap ? Ja - stor forskjell etter 3. mann. Men, det er jo ikke likt for alle. Så går sikkert bra med deg. Bare så kjipt å alltid se litt "gravid" ut. Lykke til med fødsel.
Bonanza Skrevet 23. januar 2013 #4 Skrevet 23. januar 2013 Ja... Jeg er IKKE interessert i å se "gravid" ut resten av livet iallefall ... Men får se hvordan resultatet blir i løpet av året. Jeg har iallefall ingen betenkeligheter med å få gjort en sånn bukoperasjon .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå