Gå til innhold

Argh! Blir jo aldri frisk :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig kaldt der jeg jobber for tiden. Man sitter i trekken hele tiden, og går og fryser konstant.

Har gått og hanglet siden før jul. Har vert på jobb hele tiden, veldig ofte uten stemme, vond hals og slapp. Forrige uke måtte jeg en tur til legen og fikk medisiner for halsen. Fortsatt ikke bra, og formen er ikke bra.

Skal på jobb senere og frister mest å holde meg i ro til jeg blir helt frisk denne gangen. Men, det var denne samvittigheten da. Å gå til legen å få sm er liksom ikke aktuelt. Flere som går og hangler for tiden?

 

Anonym poster: a19327031e8eddc00356e97ed4747088

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du trenger ikkje få sm.. Du skriver egenmelding.. Man må jo bli frisk, kan ikkje gå sånn.. Hold deg heime å bli frisk,,

Skrevet

Ja, spørs om jeg må overse samvittigheten i dag...

 

Anonym poster: a19327031e8eddc00356e97ed4747088

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...