Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Veldig kaldt der jeg jobber for tiden. Man sitter i trekken hele tiden, og går og fryser konstant. Har gått og hanglet siden før jul. Har vert på jobb hele tiden, veldig ofte uten stemme, vond hals og slapp. Forrige uke måtte jeg en tur til legen og fikk medisiner for halsen. Fortsatt ikke bra, og formen er ikke bra. Skal på jobb senere og frister mest å holde meg i ro til jeg blir helt frisk denne gangen. Men, det var denne samvittigheten da. Å gå til legen å få sm er liksom ikke aktuelt. Flere som går og hangler for tiden? Anonym poster: a19327031e8eddc00356e97ed4747088
Mamma til tre gutter Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Men du trenger ikkje få sm.. Du skriver egenmelding.. Man må jo bli frisk, kan ikkje gå sånn.. Hold deg heime å bli frisk,,
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 Ja, spørs om jeg må overse samvittigheten i dag... Anonym poster: a19327031e8eddc00356e97ed4747088
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå