Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 At det finnes viktigere ting i verden enn at babyen bruker smokk! Lille gutten min vil ikke ta smokk- jeg har prøvd , men gidder virkelig ikke stresse livet av meg for det-han vil bare ikke! Men svigerfamilien maser om smokken nesten hver gang vi treffes.... Grr... Flere med smokkenektere her? Anonym poster: f1492a7836950a173818b1b16b0e0dee
Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Det var nå også noe å mase om Gråter han mye eller viser tydelig tegn på suttebehov siden de absolutt vil ha skal ta smokk?
Kliko Skrevet 23. januar 2013 #3 Skrevet 23. januar 2013 Men det er det jo dere og baby som bestemmer :-P merkelig hvor mye noen trpr de vet om andred babyer noen ganger :-P dere får be dem også kutte ut, han vil ikke ha smokk, så ferdig med saken :-)
Elina Skrevet 23. januar 2013 #4 Skrevet 23. januar 2013 Minste ville heller ukke ha smokk. Nå i det siste har han tatt den av og til etter amming eller litt når han sover og da kun natursmokken Du får pakke en smokk i munnen deres så slutter de nok å mase.
Nettie+jentungen Skrevet 23. januar 2013 #5 Skrevet 23. januar 2013 Haha, unnskyld at jeg ler. Ganske spesielt å blande seg i smokkebruk da her brukes det heller ikke smokk, vi prøvde en liten periode, men hun nektet. har fortsatt et stort suttebehov og sutter på fingre, hender osv.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #6 Skrevet 23. januar 2013 Min ville heller ikke ha smokk, jeg prøvde å lære han å like den men han ville virkelig ikke. Farmor drev også å maste om smokk "stakkars deg får du ikke smokk". Osv. Han ville jo ikke ha! Jeg gidder ikke ha med meg vesken full av smokk når han ikke liker det. Prøvde mange typer. Konklusjon: han liker ikke smokk. Han er nå 1,5år og er veldig deilig å slippe å tenke på smokke avvenne . Anonym poster: 2d193693f9553e4680dedd3c9528d4f5
4Nøtter Skrevet 23. januar 2013 #7 Skrevet 23. januar 2013 Min ville ikke ha smokk, hun brukte meg i stedet ;-p Om noen mente noe om det var det fullstendig irrelevant for meg. Men skjønner at det er irriterende at de bryr seg.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #8 Skrevet 23. januar 2013 Ingen av mine to har brukt smokk annet enn litt da de var nyfødt, etter noen uker var det null interesse. Jeg var glad til, så slapp vi smukkeslutt. Skjønner ikke hvordan noen klarer å lage et problem ut av at en baby ikke tar smokk (kanskje bortsett fra ved ekstremt sugebehov der kun puppen aksepteres)? Anonym poster: 7b490a68afeb3254c3083dd9548614de
Spiffie Skrevet 23. januar 2013 #9 Skrevet 23. januar 2013 Har hørt om besteforeldre som blander seg i at barnet får smokk, men ikke omvendt. Hvorfor i alle dager vil de at barnet skal ha smokk? Pussig... Men folk blander seg jo i utrolig mye rart når det gjelder graviditet og babyer. For å svare på spørsmålet: jeg kan fortelle det, jeg. Bare gi meg navn og nummer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå