Gå til innhold

Jeg og min venninne har lyst på samme mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er begge veldig nysingel og i helgen fant vi ut at vi hadde lyst på samme fyr.

Akkorat der og da lo vi bare av det, men nå kjenner jeg at jeg er ekstremt sjalu og livredd for at hun skal "få" han.

Ingen av oss har hatt noe sengekos med han.

Jeg har 2 ganger rotet litt med han. Litt klining og tafsing, men jeg trakk meg når det ble hintet om mer. Dette pga jeg begge gangene hadde drukket for mye....

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Bare fortsette som før og håpe jeg "blir valgt", snakke med henne og sifra om at jeg nok er en smule forelsket eller bare glemme hele fyren??

Blæh hater å være singel! !

Oppføre seg som drittunger når man faktisk er over 30... :/

Anonym poster: 46ee199124514503757c279c739b3cc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med venninnen din du. Er du faktisk forelsket i fyren, mens hun bare vil ha seg litt, så forstår hun sikkert :)

Anonym poster: 7e0dcbae4effa6da3fe847b71ce90e22

Skrevet

Rene glamour episode dette ;)

Anonym poster: 72c9accbd0d83b8f1163a4ef312167e7

Skrevet

Her hadde konkuranseinstinktet mitt slått til tror jeg.

Er det verdt vennskapet så kjør på, hvis ikke så trekker du deg unna.

Skrevet

Egentlig så må dere la mannen bestemme. Dere kan jo ikke avgjøre hvem av dere han vil ha.

Skrevet

Er ikke verdt vennskapet nei, men tror ikke jeg klarer å bare trekke meg uten kamp :P

Hun er ekstremt konkurranse menneske, så regner med hun kommer til å kjøre på alt hun klarer.

Skrevet

Er ikke verdt vennskapet nei, men tror ikke jeg klarer å bare trekke meg uten kamp tongue.png

Hun er ekstremt konkurranse menneske, så regner med hun kommer til å kjøre på alt hun klarer.

Selv om du sier ifra at du liker han?

Litt av ei venninne, isåfall...

Skrevet

Her hadde vi nok blitt enige om å la hele mannen være, begge to. Ingen mann er like mye verdt som et godt vennskap :)

Skrevet

Sånn hadde jeg det og med ei venninne. Hun hadde først et seksuellt forhold til fyren, men jeg sa fra at jeg nok var litt mer enn bare betatt... Hun syns nok det var litt dumt, men godtok. det. Hun var jo egentlig på vei inn i noe med en annen en :P

Nå er han min da :)

Anonym poster: 8090b10ffac0e73a80eb5e747d396a88

Skrevet

Finn en sang av FRØYA - frk. johanssen å meg.. :D den vil du like. passer nice..

Anonym poster: d86954981962fc8bad481a61ac8d71e2

Skrevet

Sånn hadde jeg det og med ei venninne. Hun hadde først et seksuellt forhold til fyren, men jeg sa fra at jeg nok var litt mer enn bare betatt... Hun syns nok det var litt dumt, men godtok. det. Hun var jo egentlig på vei inn i noe med en annen en tongue.png

Nå er han min da smile.png

Anonym poster: 8090b10ffac0e73a80eb5e747d396a88

Er det ikke ekkelt å ligge med en fyr som har ligget med venninna di?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...