Gå til innhold

Noen som berolige meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ekkel følelse at noe er galt, fryktelig galt... Men har ingen aning om hva. Vil ikke legge meg av den grunn......

Anonym poster: 76de13103c2f6dfdb49c465e2fb6c75a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyst sannsynlig er det kroppen og følelsene dine som spiller deg et puss. Jeg kan bli litt sånn om jeg har drukket kaffe, sovet for lite eller har lavt blodsukker. Prøv å analysere de følelsene du sitter med, og se om du kan henge dem på noen andre knagger enn "noe galt". Har det hendt noe i løpet av dagen som du kanskje ikke festet deg ved akkurat da det skjedde, men som ligger og murrer nå? Er det noe du kvier deg for, eller føler at du ikke får til?

Om du absolutt ikke får sove, så er det i grunnen ikke annet enn å være våken i natt, og forhåpentlig vis kunne konkludere med i morgen tidlig at slike følelser ikke er til å stole på. Mine er det ihvertfall ikke.

Skrevet

Åh, den følelsen der har jeg også hatt et par ganger!!! Heldigvis er ikke magefølelsen min noe å stole på!!!

Vet ikke hvordan jeg skal få beroligget deg, bortsett fra at du bør prøve å ikke tenke over det og gå en ekstra sjekkerunde i kveld. Se at alt er lukket og låst, ingen brann i pipa (skummelt i disse dager) alle stearinlys blåst ut, ingenting dekker til varmeovner og komfyr skrudd av :-)

Skrevet

Har vært på to krevende møter idag, og på butikken der jeg møtte en mann jeg tenker mye på (en som går rundt barnet sitt og smiler og smiler. Som også gjorde det i sommer som nesten forfulgte meg) noe som jeg syns er rart da det er noe "mystisk" med han. Men enda har humøret vært på topp helt til nå istad. Slitsomt.

Takk for svar og skal ta en sjekkerunde før jeg muligens går til sengs. :)

Anonym poster: 23b58ae50cd798a5c9c7a2d0cf40e6ab

Skrevet

Nå er jeg kanskje litt slem, men jeg så et program på Oprah om dette. Folk som følte på seg at noe var galt, riv ruskende galt. Og det var det... Ei fikk en ekkel følelse hvr gang hun kom hjem i sin egen leilighet. Hun ante ikke hvorfor. Følelsen gav seg ikke. Da bestemte hun seg for å sette opp et kamera som gikk mens hun var ute. Da fikk hun seg en overraskelse! En mann som gikk inn i hennes leilighet og prøvde klærne hennes, undertøyet hennes.. Jeg så ikke alt, så aner ikke hvordan han kom seg inn.

Fikk litt frysninger selv jeg nå... ;)

Skrevet

Nå er jeg kanskje litt slem, men jeg så et program på Oprah om dette. Folk som følte på seg at noe var galt, riv ruskende galt. Og det var det... Ei fikk en ekkel følelse hvr gang hun kom hjem i sin egen leilighet. Hun ante ikke hvorfor. Følelsen gav seg ikke. Da bestemte hun seg for å sette opp et kamera som gikk mens hun var ute. Da fikk hun seg en overraskelse! En mann som gikk inn i hennes leilighet og prøvde klærne hennes, undertøyet hennes.. Jeg så ikke alt, så aner ikke hvordan han kom seg inn.

Haha nå måtte jeg le her!!

Hun ber om å bli beroligget, ikke ligge livredd i senga med balltreet under hodeputa i frykt for trusestjelende mannfolk :-D

Skrevet

Haha nå måtte jeg le her!!

Hun ber om å bli beroligget, ikke ligge livredd i senga med balltreet under hodeputa i frykt for trusestjelende mannfolk :-D

Ja jeg vet det! At jeg er slem. Men poenget med programmet da, som jeg ikke skrev, var egentlig at magefølelsen skal man stole på! En som var på showet der, utdannet et eller annet, sa at mennesket er det eneste levende vesenet som bevisst løper inn i farer, selv om magefølelsen sier gå en annen vei! Ikke gjør dette! Så kanskje magefølelsen kan redde hi, eller avverge et eller annet. Håper at det ikke er noe kjempeskummelt da! Jeg tenkte på denne mannen hun nevnte... hmm..

Skrevet

Må vel være huseieren om det er noe slikt her da isåfall *ler* :-D

Hi

Skrevet

Du har ikke funnet noen spøkelser i skapet eller troll under senga? :)

Skrevet

Nei, ikke enda :) roet meg litt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...