Gå til innhold

Kan man dø av skrekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man dø av hjerteinfarkt/hjertestans hvis man blir skremt, veldig redd eller får et skikkelig angstanfall?

Anonym poster: 64ffc441abad716ef772f3862733e5de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, man kan få hjertestans.

Anonym poster: 34a781453cb7d88663bf56e0e8f428a4

Skrevet

Ja, i alle fall dersom man har svakt hjerte. Men legen min har forsikret meg om at man ikke kan dø av angstanfall.

Anonym poster: 15f95c8bab1f36acb3aea4c54254fbac

Skrevet

Ja, det har jeg sett en dokumentar om. Man kan også dø av latterkrampe. Men det er ikke vanlig. Større sjans for at du treffes av lynet.

Anonym poster: 27486d1405cd586c0e8a813264a0209c

Skrevet

Det gjorde marsvinet mitt når vi fikk besøk av en hund som bjeffa mot det. Det så veldig rart ut.. Først hoppa det til flere ganger, og så bang. Død. :o

Skrevet

Jeg vet om en bestemor som døde av hjertestans , da hun fikk beskjed om barnebarnets dødsulykke.

Skrevet

Om du blir redd nok kan du få hjertestans, som igjen kan føre til død. Isåfall skal du bli bra redd, og det er utrolig sjeldent det skjer.

Ikke noe du trenger å bekymre deg for til ei hver tid!

Anonym poster: 9247d2e1a1fadbefabdefc1b57c23874

Skrevet

Det gjorde marsvinet mitt når vi fikk besøk av en hund som bjeffa mot det. Det så veldig rart ut.. Først hoppa det til flere ganger, og så bang. Død. :o

Haha, jeg ler! Stakkars marsvin :o

Skrevet
Haha, jeg ler! Stakkars marsvin :o

Hehe, ja. Det ble en brå avslutning på livet.

Skrevet

Jeg vet om en bestemor som døde av hjertestans , da hun fikk beskjed om barnebarnets dødsulykke.

</3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...